انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


پروژه عمرانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارگروه واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در اردبیل ایجاد و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ داود شایقی صبح امروز در دوره آموزشی روش‌های تامین مالی و مشارکت عمومی و خصوصی در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی استان اردبیل واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی است که در این راستا کارگروه واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی در اردبیل راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر بیش از 2 هزار و 900 پروژه عمرانی در کشور نیمه تمام است، افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها بیش از 412 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که باید برای اتمام این پروژه‌ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی نیز در استان اردبیل از گذشته آغاز شده ولی متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات کافی نیمه تمام مانده است که برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز است تا از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شویم و در راستای جذب سرمایه‌گذاران زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

شایقی تصریح کرد: راهکارهای توسعه اقتصاد منطقه، تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است که باید در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی به صورت عملی برنامه‌های خود را تدوین و طراحی کنند تا شاهد توسعه اقتصاد در منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره آموزشی روش‌های تامین مالی و مشارکت عمومی و خصوصی در اردبیل آشنا کردن دستگاه‌های اجرایی با نحوه هزینه اعتبارات و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که این دوره‌ها با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار شده و انتظار می‌رود با برگزاری این دور‌های آموزشی شاهد افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی