انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پیش بینی 62 صندوق رای برای انتخابات شهرستان نیر

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: تعداد صندوق های رای برای انتخابات هفتم اسفند دراین شهرستان 36 شعبه سیار و 26 شعبه ثابت است.

اکبر صمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد انتخابات با آمادگی کامل در برگزاری انتخابات پیش رو ورود کرده و به همین منظور در دو بخش این شهرستان شامل مرکزی و کوراییم تعداد صندوق های رای کامل و نهایی شده است.
وی بیان کرد: تعداد صندوق های رای در بخش مرکزی نیر 38 مورد است که از این تعداد 19 شعبه ثابت و 19 شعبه سیار آرای مردم را جمع آوری می کند.
او همچنین تعداد صندوق های رای بخش کورائیم را 24 مورد ذکر و اظهار کرد: از این تعداد هفت شعبه ثابت و 17 شعبه دیگر سیار است که در مناطق روستایی آرای مردم را جمع آوری می کنند.
صمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: هر دو انتخابات مهم بوده و حساسیت بالایی دارند.
او اظهارامیدواری کرد مردم شهرستان نیر با آگاهی کامل پای صندوق های رای حاضر شده و برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار این شهرستان رقم بزنند.
فرماندار نیر افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو منجر به تثبیت جایگاه ایران اسلامی در جهان و ورود نمایندگان اصلح به دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می شود.
اکبر صمدی گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال شاهد پیامدهای مهم و مطلوب داخلی و بین المللی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان نیر همواره در تمام عرصه ها حضور حداکثری داشته اند بیان کرد: امید است با تمهیدات اندیشیده شده در این شهرستان شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی