انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پس رفت نمایندگان اردبیل در ادوار مختلف

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ
دبیر مجمع روحانیون مبارز استان اردبیل گفت: جای تاسف است که در هر دوره نسبت به دوره‌های گذشته وضعیت نمایندگان استان اردبیل نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر بوده و ما یک روند پس‌ رفتی را شاهد هستیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام سید کمال‌الدین علوی شامگاه دوشنبه در همایش تبیین نقش دانشجو در انتخابات در تالار میلاد اردبیل اظهار کرد: نقش دانشجو در مشارکت بالای انتخابات پیش‌رو چون روز روشن و مبرهن است و بهتر است به جای این مباحث و طرح برخی دیدگاه‌های شعاری سعی کنیم تا در توسعه کشور وظیفه و رسالت دانشجو را تبیین کرده و در انجام آن دانشجویان را همراهی کنیم.

وی با بیان اینکه یک دانشجوی آرمان خواه به اصولی همچون عدالت، حق‌محوری و شجاعت آراسته است، افزود: اقتضای سن دانشجو ایجاب می‌کند تا همیشه مطالبه‌گر بوده و از طریق راه‌های مختلف اعتراض خود را نشان دهد در حالی که هر چه سن بالاتر می‌رود قطعا انسان‌ها محافظه‌کارتر شده و به دلیل تعلقاتی که در زندگی پیدا می‌کنند دست از عاصی بودن برمی‌دارند.

علوی با بیان اینکه در حال حاضر خواسته یا ناخواسته نقش و جایگاه دانشجو نه تنها ارتقاء نیافته بلکه تنزل پیدا کرده است، ادامه داد: دانشجویی که نتواند اظهار نظر کند و حرف دلش را بزند قطعا نمی‌توان عنوان دانشجو برای او گذاشت چراکه دانشجو همواره مطالبه‌گر است و نقادی به اصطلاح رئیس جمهور شغل دانشجو است در حالی که هیچ وقت در شرایط کنونی رفتار مناسبی با نقدکنندگان انجام نمی‌شود چه برسد به اینکه دانشجو بخواهد کسب و کارش را نقادی قرار دهد.

دبیر مجمع روحانیون مبارز استان اردبیل با بیان اینکه دانشجو امروز از ریل و مسیر خود خارج شده و بنده این حرکت را تعمدی می‌دانم که امروز از همه سنین و صنف‌ها سیل دانشجو وارد دانشگاه‌ها می‌شود و دیگر نمی‌توان به یک قشر خاص جوان دانشجو خطاب کرد، گفت: دانشجو امروز دیگر تاثیرگذاری خودش را از دست داده است و بعید است از ابزار نقد بتواند به خوبی استفاده کرده و نظر و آرایش را اعلام کند.

علوی با انتقاد از سیاسیونی که به دید ابزاری به دانشجویان نگاه می‌کنند، افزود: دانشجو به جای آنکه ابزار دست سیاسیون باشد بهتر است تدبیری برای انتخابات پیش‌رو و بیان مطالبات به‌حق مردم از کاندیداها داشته باشد تا بهترین و شاخص‌ترین افراد راهی مجلس شوند.

رئیس سابق شورای شهر اردبیل با بیان اینکه از نظر سطح نمایندگی اردبیل هر دوره نسبت به دوره قبل پس ‌رفت داشته به طوری که ما در مجالس اول، دوم و سوم نمایندگان اردبیل را در کرسی ریاست کمیسیون‌ها شاهد و ناظر بودیم، گفت: رفته رفته این جایگاه تنزل پیدا کرده و امروز آنهایی که کاندیدای مجلس می‌شوند از سواد، علم، تجربه و قدرت ضعیف‌تری برخوردار هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
انتخاب اردبیل

انتخابات اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی