انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

امام جمعه اردبیل گفت: رئیس جمهور در سفر استانی خود به اردبیل، قول تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل مهم را برای مردم استان تا پایان دولت یازدهم داده بودند که متأسفانه محقق نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروز در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل اظهار داشت: موضوع اتمام و بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل به غرور و مطالبه عمومی مردم استان اردبیل تبدیل شده که رئیس جمهور در سفر استانی خود به اردبیل، قول تکمیل این پروژه مهم را برای مردم استان تا پایان دولت یازدهم داده بودند که متأسفانه محقق نشده است.

وی گفت: تعطیلی گمرک اصلاندوز یکی دیگر از مواردی است که ناراحتی مردم منطقه را فراهم کرده است چرا که هیچ لزومی نبود، دولت برای تعطیلی این گمرک اقدام کند و امیدواریم که دولت‌مردان برای بازگشایی مجدد این گمرک اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: افزایش تعرفه گاز مصرفی برای استان اردبیل باعث نارضایتی و اعتراض مردم استان شده است چرا که استان اردبیل به دلیل سردسیر بودن، میزان مصرف گاز بیش‌تری نسبت به سایر استان‌ها دارد و نیاز است که برای استان اردبیل نسبت به سایر‌ استان‌ها در بهای گاز مصرفی، تفاوت قائل شود.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: احداث سد در منطقه عنبران استان اردبیل نیز یکی دیگر از پروژه‌های حائز اهمیتی است که تعطیل شده و مردم این منطقه در تابستان از 24 ساعت، فقط یک ساعت آب مصرفی دارند که دولت به این موضوع باید نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی در رابطه با لزوم ساماندهی حریم بقیعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی، بیان کرد: بقعه‌ شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی به ثبت ملی و خارجی شده است که این موضوع باعث حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در این مکان تاریخی‌ می‌شود که متأسفانه حریم اطراف بقعه مخروبه شده و نیازمند ساماندهی است که انتظار داریم دولت اعتبار مناسبی برای تملک خانه‌های حریم این بقعه اختصاص دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی