انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توسعه ورزش در مناطق مختلف این استان نیازمند بکارگیری مدیران کارآمد ، دلسوز و متخصص در امور ورزشی است.


ایوب بهتاج روز جمعه در آیین معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان خلخال افزود: توسعه ورزش استان در ابعاد همگانی و قهرمانی نیازمند استفاده از ظرفیت مدیران شهرستانی کاربلد در امور ورزشی است.
وی گفت: تغییرات در رده مسوولیتی مدیران شهرستانی ادارات ورزش و جوانان استان نیز با هدف بکارگیری ظرفیت های مختلف افراد برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان ها است.
او از ناصر میرمرسلی رییس جدید اداره ورزش و جوانان خلخال به عنوان مجرب ترین و با سابقه ترین مدیر شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یاد کرده و افزود: انتظار می رود حضور میرمرسلی در خلخال منشاء خیر برای این شهرستان شده و با استفاده از تجربیات این مدیر جایگاه ورزش این شهرستان ارتقا یافته و به نقطه اوج برسد.
وی همچنین از تخصیص 10 میلیارد ریال برای اجرای پروژه مجتمع ورزشی جدید خلخال خبرداد و گفت: در صورت تحویل زمین موقوفی از سوی شهرداری خلخال به اداره ورزش و جوانان این شهر عملیات اجرایی این پروژه آغازو در آینده نزدیک خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال نیز در این آیین تغییرات در رده های مدیریتی شهرستان را امری عادی در روند اداری خلخال اعلام کرد و گفت: مسوولیت در هر رده و پستی برای همه مسوولان شهرستان موقتی بوده و تغییرات در مسوولیت ادارات خلخال تنها به دلیل
استفاده از ظرفیت کاری و تخصص افراد در پست های مختلف است.
وی با اشاره به نقش ورزش در تامین سلامتی افراد جامعه افزود: توجه به ورزش در جامعه همواره مانع از گسترش آسیب های مختلف اجتماعی در بین جوانان و آینده سازان جامعه شده است.
وی گفت: خلخال سرشار از جوانان سالم ، تندرست ، بانشاط و علاقمند به رشته های مختلف ورزشی است که می توان از این ظرفیت بزرگ جامعه این شهرستان برای پیشبرد اهداف ورزشی در ابعاد قهرمانی و همگانی سود برد.
فرماندار خلخال اظهار کرد: مکان یابی نامناسب برای اجرای سالن های ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان در گذشته موجب شده به نحو مطلوبی از مکان های ورزشی استفاده نشود.
وی گفت: کار غیرکارشناسی موجب شده در محلی که نیاز به ایجاد سالن ورزشی نبوده سالن ورزشی که برای آن میلیاردها ریال از منابع ملی هزینه شده احداث و این مکان بلا استفاده بماند.
نظری با بیان اینکه برای ماندگاری تیم خلخال دشت در خلخال تلاش زیادی شد افزود: این تیم منشا غرور و افتخار مردم بوده و برای کسب نتایج بهتر آن در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم کشور همه مسوولان و مردم خلخال باید تلاش کنند.
در این مراسم با تقدیر از تلاش ناشر رضایی رییس قبلی اداره ورزش و جوانان خلخال سید ناصر میرمرسلی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی