انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال شهرداری به مصاف پاس همدان می‌رود


کاراته

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: المپیک هنرهای رزمی در روسیه برگزار می‌شود و ورزشکاران کیک‌بوکسینگ‌کار اردبیل در این المپیک شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسلام عبدی در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: ورزشکاران کیکبوکسینگ‌کار اردبیلی به نمایندگی از تیم ملی، در المپیک ورزش‌های رزمی به میزبانی روسیه شرکت می‌کنند و این المپیک فرصتی بسیار بزرگ برای قدرت‌نمایی ورزشکاران اردبیلی در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران رزمی‌کار اردبیلی تاکنون 100 مدال در مسابقات کشوری کسب کرده‌اند که به دلیل کسب این مدال‌ها، ورزشکاران اردبیلی به نمایندگی از تیم ملی در المپیک روسیه شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: تیم رزمی استان اردبیل سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری را دارد و تیم کیک‌بوکسینگ اردبیل در مسابقات میاندوآب در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

قهرمان ورزش‌های رزمی اردبیل گفت: در مسابقات ورزش‌های رزمی هندوستان، تیم رزمی استان اردبیل به نمایندگی از تیم ملی، 5 مدال کسب کرد و 2 مدال رنگی این مسابقات را بنده کسب کردم.

وی با اشاره به اینکه ورزش‌های رزمی و هنرهای انفرادی در استان اردبیل پیشرفت قابل توجهی داشته است، بیان کرد: مسئولان ورزش استان حمایت‌های همه جانبه‌ای از ورزشکاران رزمی‌کار اردبیلی برای اعزام به مسابقات جهانی داشته‌اند.

یعقوب یکانی‌فر بیان کرد: بنده کارمند اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل هستم که برای حضور در مسابقات جهانی هند با مشکل مرخصی رو‌به‌رو بودم که در راستای گرفتن مرخصی برخورد شایسته‌ای با من صورت نگرفت که امیدوارم در راستای ارج نهادن به مدال‌آوران استانی در زمینه مرخصی برای بازی‌های قهرمانی مدیران مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

یکانی‌فر افزود: استقبال مردم و مسئولان از قهرمانان رزمی کار اردبیلی در مسابقات جهانی هند بسیار شایسته و قابل تقدیر است و امیدواریم با رفع موانع در اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی  شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران استان در میادین بین‌الملللی باشیم.

دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال شهرداری به مصاف پاس همدان می‌رود

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در حالی از فردا استارت می‌خورد که شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی به مصاف پاس همدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: شهرداری به مصاف پاس همدان می‌رود
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در حالی از فردا در شهرهای مختلف کشورمان آغاز می‌شود که تیم شهرداری اردبیل که این روزها حال و هوای خوبی ندارد، در هفته اول دور برگشت میزبان تیم پاس همدان است که از سابقه و قدمت بسیار بالایی برخوردار است.

این دو تیم که در دور رفت و در هفته اول به تساوی یک بر یک در همدان رسیدند، این بار در یک رویارویی دیگر در شهر اردبیل مقابل هم قرار می‌گیرند تا تیم شهرداری اردبیل که در رده چهاردهم جدول دسته یک باشگاه‌های کشور قرار دارد، میزبان حریف خود پاس همدانی باشد که اوضاعی برتر از شهرداری اردبیل دارد و در رده نوزدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفته است.

تیم شهرداری اردبیل که در دور رفت با 19 بازی، پنج برد، پنج مساوی، 9 باخت، 23 گل زده، 25 گل خورده و در مجموع 20 امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول قرار گرفته فردا در هوای سرد زمستانی اردبیل در حالی از حریفش میزبانی می‌کند که پاس همدان نیز 17 امتیاز داشته و در رده نوزدهم قرار دارد.

شهرداری اردبیل در حالی به پشتیبانی هواداران در بازی فردا امیدوار است که انتظار می‌رود در دور برگشت لیگ آزادگان تیم شهرداری اردبیل با سرمربیگری محمد احمدزاده روزهای خوب خود را آغاز کرده و در دور برگشت بتواند نتایج مطلوب‌تری را بگیرد.

سرخپوشان که فردا به کسب سه امتیاز باز چشم دوختند تا از رده چهاردهم لیگ آزادگان خود را به رده‌های میانی جدول برسانند، کار سختی را مقابل پاس همدان با سابقه دارند که انتظار می‌رود در ورزشگاه تختی سرخپوشان با حمایت طرفدارانشان در صدد جبران باخت‌های نیم فصل اول باشند.

تیم شهرداری اردبیل که مسئولان آن تلاش‌شان را بر بقای این تیم در لیگ دسته اول و سر و سامان دادن به این تیم در پایان فصل متمرکز کرده‌اند، در حالی بازی نفس‌گیری را با پاس همدان دارند که در دو هفته بعد قرار است تیم شهرداری اردبیل بعد از برگزاری اردو در جنوب کشور خود را برای بازی مقابل مس کرمان و گیتی‌پسند اصفهان در کرمان و اصفهان طی روزهای 24 و 30 دی ماه آماده کنند تا تیم بعد از برپایی اردو و چند دیدار دوستانه و جذب بازیکنان جدید بتواند با توان مضاعف در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور پیدا کند.

تیم شهرداری اردبیل فردا از ساعت 14 عصر در ورزشگاه تختی با پشتیبانی هواداران به دیدار پاس همدان می‌رود تا دور برگشت رقابت‌های لیگ آزادگان را آغاز کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی