انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


رقابت های والیبال ساحلی ، گرامیداشت هفته دولت در واجارگاه

اردبیل- رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از راه‌اندازی و فعالیت والیبال ساحلی برای اولین بار در مجموعه گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل خبر داد.

نادر فلاحی در حاشیه بازدید از روند آماده سازی زمین والیبال ساحلی در این مجموعه طی گفت و گو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این استان تاکنون در والیبال ساحلی به صورت رسمی فعالیت نداشته بنابراین تلاش می کنیم این بخش را بزودی راه اندازی و تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل اردبیل با برخورداری از نوار ساحلی مناسب ایجاد زمین های والیبال تشخیص داده شده است، متذکر شد: اولین زمین بازی والیبال ساحلی طی یک ماه آینده در این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به ضرورت ساماندهی این رشته ورزشی در اردبیل تصریح کرد: مصمم هستیم سایر شهرستان های استان را نیز در این زمینه فعال کنیم.

وی شهرستان پارس آباد در شمال استان اردبیل را یکی از شهرستان های مستعد در این زمینه دانست و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و  موقعیت جغرافیایی این شهرستان والیبال ساحلی باید در این منطقه ایجاد شود.

فلاحی با اشاره به وجود نوار ساحلی رودخانه مرزی ارس تاکید کرد که می توان از این مکان برای توسعه والیبال ساحلی استفاده کرد.

به گفته وی رشته والیبال به دلیل سرمایه گذاری و توجه ویژه در استان اردبیل روند رو به رشدی دارد که در این خصوص شهرستان پارس آباد نیز یکی از قطب های والیبال در استان مورد توجه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
انتخاب اردبیل

اخباراستان اردبیل

ورزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی