انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

واقعیت های فوتبال اردبیل چیست؟

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ق.ظ

فوتبال اردبیل مثل هر پدیده اجتماعی دیگر نیاز مبرمی به تجزیه و تحلیل علمی و داوری های عادلانه دارد تا بتواند به درستی جایگاه واقعی و حقیقی خود را در لایه های تو بر توی جامعه جوان ما و در مجموع کلیت ورزش استان پیدا نماید.

آنچه که پیش روی داریم و در نزد افکار عمومی، فوتبال اردبیل همچون گذشته دور و نزدیک دردانه دوست داشتنی خاص و عام است ودر نظر کارشناسان و رسانه های نوشتاری و تصویری ، اجتماعی فراگیر برای حمایت بدون چون و چرا از آن وجود دارد.
 
از این فرصت به دست آمده و وحدت همه دست اندرکاران برای حمایت از فوتبال ، مسئولین باید نهایت استفاده را ببرند و اقداماتی اساسی در بالا بردن کیفیت این رشته ورزشی و از بین بردن مشکلات موجود اقدام نمایند.
 
مشکل فوتبال ما اظهار نظر آن کارشناس درجه سه و یا آن مربی زحمتکشی نیست که تا دهان باز می کند و حرفی می زند و انتقادی می کند و راه حلی ارائه می نماید هر حرکت و رفتارش را بهانه بگیریم و انواع حملات را برای خاموش کردن و در نهایت بدنام کردنشان به کار بندیم.
 
مشکل فوتبال ما انتقاد های مطبوعات متعهد و دلسوز و مشفق به حال فوتبال نیست که از سر صدق می نگارند و به چیزی جز تعالی ورزش و فوتبال استان فکر نمی کنند و یا مشکل از آن دسته از مطبوعات نیست که از سر غرض تحریر می کنند.
 
مشکل فوتبال ما صرفا عدم حمایت مالی از باشگاه ها نبوده و نیست این امر به یک وسیله ای برای توجیه کم کاری ها و عدم موفقیت ها تبدیل شده است . تا می گویند چرا فوتبال ما نمی تواند سری در بین سرها درآورد و حتی در رده های پایه نیز نمایندگان شایسته ای در تیم های ملی داشته باشد می گویند که کسی برای حمایت مالی از فوتبال قدم پیش نمی گذارد و اگر می بینید که فوتبال سیر نزولی دارد و دیگر مانند گذاشته در تیم های ملی یارانی ثابت و تاثیر گذار نداریم همه به نبود اسپانسر مربوط نمی شود و نباید همه کاسه کوزه ها را بر سر آن بشکنند.
 
واقعیت مطلب این است که فوتبال اردبیل چشم انداز و افق روشنی را فراروی دوستدارانش به تصویر نکشیده است . به کلامی دیگر مشکل فوتبال ما نه مربوط به بدنسازی غیر اصولی است و نه مربوط به کمبود استعدادها و خلاقیت ها در آن می شود.
 
مسائل و مشکلات موجود در متن و حاشیه فوتبال ما به رخدادها و معضلات پشت پرده آن بستگی تام و تمام پیدا کرده است. اگر می خواهیم به مشکلات پایان بدهیم و فوتبال را بمانند گذشته سرافراز ببینیم باید به واقعیت های موجود گردن نهیم و جز نفع فوتبال به چیز دیگری فکر نکنیم و در انتخاب دست اندرکاران آن به جز آینده روشن جوانان این منطقه به پارامترهای دیگر توجه نکنیم و جلب رضایت یک و یا دونفر را به نفع کل جامعه تعمیم ندهیم و در همه حال خدا را ناظر بر اعمال و رفتار و کردار خود ببینیم.
 
برای پیشرفت و رشد فوتبال و برای جبران ناکامی ها و عقب ماندگی ها یی که به ناحق گریبان فوتبال اردبیل را گرفته است باید همه دلسوزان و خیرخواهان و دست اندرکاران فوتبال دست به دست هم داده با انجام خالصانه وظیفه بتوانند برای مساعد کردن محیط و پاک کردن فضا و سالم سازی بستری که قرار است فوتبال ما در آن رشد کند و تقویت شود بکوشند .
 
آنهایی که می خواهند در فوتبال مسئولیتی را قبول کنند باید به فکر حاکم کردن آرامش در فضای فوتبال باشند و در این اندیشه باشند که وحدت را جایگزین تفرقه و چند دستگی نمایند و به این وسیله از هدر رفتن سرمایه های انسانی و مادی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ممانعت بکنند.مسئول فوتبال استان باید با هر کس و هر جریانی که بخواهند با حضور در صحنه فوتبال به جای انجام مسئولیت به فکر تامین منافع شخصی با اجرای اوامر باندی باشند اجازه میدان داری ندهند و فقط در فکر خدمت بی منت باشند و همه فکر و ذهن خود را به فوتبال معطوف کنند و وارد جریان های سیاسی نشوند.
 
منبع: نشریه ورزش اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی