ساوالان خبر: دبیر جبهه پایداری استان اردبیل گفت:‌ اگر هیئت اجرایی به وظیفه قانونی خود عمل کند و در تایید صلاحیت‌ها با دقت بیشتری عمل کند جلوی هجمه‌های غیر‌واقعی به شورای نگهبان در رد صلاحیت‌های قانونی گرفته می‌شود.

کلام الله صفری اظهار کرد: کثرت داوطلبان مجلس و خبرگان رهبری از طرفی نشان رشد و بلوغ فکری و ایجاد یک ظرفیت خوب و موثر در کشورمان است و از طرفی نیز می‌تواند نقطه نگرانی در نفوذ دشمن و ایجاد فتنه جدید باشد.

وی با بیان اینکه باید در وهله اول هیئت‌های اجرایی با نظارت دقیق و دقت کامل به بررسی کاندیداها اقدام کرده و تصمیم‌گیری بر مبنای عدالت و ادای حق‌الناس به انجام برسد، گفت: اگر هیئت اجرایی به وظیفه قانونی خود عمل کند قطعا راه نفوذ دشمن و خیره‌سری‌های آنها در همین مرحله گرفته شده و سد می‌شود.

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل با بیان اینکه در مرحله بعد هیئت نظارت نیز در قالب شورای نگهبان باید هوشمندانه رفتار کرده و جلوی نفوذی‌ها را به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بگیرد، یادآور شد: البته اگر حجم زیادی از رد صلاحیت‌های قانونی به سمت شورای نگهبان باشد قطعا هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای را علیه شورای نگهبان شاهد خواهیم بود که به خاطر انجام وظیفه قانونی عده زیادی سعی خواهند کرد تا این شورا را مورد تاخت و تاز قرار دهند در حالی که شورای نگهبان دغدغه حفظ نظام، ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل را دارد.

وی افزود: با تلاش جدی که بزرگان اصولگرا در استان اردبیل آغاز کرده‌اند امیدواریم لیست واحد و مشترک اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی به زودی منتشر شود.