انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به میزبانی جبهه ایستادگی استان اردبیل اولین نشست هم‌اندیشی جبهه اصولگرایان در استان اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری فارس: نشست‌ هم‌اندیشی جبهه اصولگرایان در اردبیل برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست که شامگاه چهارشنبه در محل ساختمان جبهه ایستادگی استان اردبیل برگزار شد اعضای گروه‌های اصولگرا شامل پیروان خط امام و رهبری، جبهه پایداری، جبهه ایستادگی، جامعه بانوان حضرت زینب(س)، جمعیت آبادگران جوان، حزب اسلامی ایران زمین، حزب توسعه و عدالت، و حزب موتلفه در کنار هم جمع شدند تا در آستانه انتخابات به اتحاد و انسجام در معرفی کاندیداهای مجلس خبرگان برسند تا زیر یک لوا فعالیت‌هایشان را انجام دهند.

در این مراسم دبیر جامعه بانوان حضرت زینب (س) در سخنانی با گرامیداشت یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: حماسه 9 دی زمانی شکل گرفت که فتنه‌گران در اوج فتنه‌گری سعی می‌کردند تا برخلاف ارزش‌ها و اصول کشورمان تمام دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سئوال برده و نسبت به خدشه وارد کردن به این سرمایه‌ها تلاش کنند اما با حضور آگاهانه مردم در صحنه بساط فتنه و فتنه‌گران برای همیشه برچیده شد.

محسن‌زاده تصریح کرد: از زمان تاسیس جامعه زینب از سال 63 فعالیت‌های این مجموعه در داخل و خارج از کشور در سطح ملی آغاز شده و ما نیز نسبت به راه‌اندازی این مجموعه در استان تلاش کردیم.

وی ادامه داد: جامعه زینب یکی از گروه‌‌های سیاسی اصولگرا است و نزدیکی خاصی به حزب موتلفه اسلامی داشته و یکی از چهارده تشکل عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است به طوری که بزرگترین حزب زنان با بیش از ربع قرن سابقه سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در نظام اسلامی است که متشکل از اندیشمندان، متخصصان است که پس از انقلاب اسلامی فعالیت‌های مختلفی را داشته است.

دبیر جامعه بانوان حضرت زینب (س) بیان کرد: تاکید فراوان مقام معظم رهبری چه در دوران ریاست جمهوری و چه در رهبری امت اسلامی مبنی بر فعالیت گسترده تشکیلاتی زنان شامل کلیه اسرار جامعه اعم از دانشجویان فرهنگیان متخصصان و ... است.

محسن‌زاده با بیان خط و مش جامعه زینب (س) گفت: عدالت خواهی در همه عرصه‌های فردی، اجتماعی، خانوادگی، تحول‌خواهی و نوع‌گرایی عقلانی در چارچوب و مبانی مترقی اسلام و قانون اساسی، بکارگیری روش‌های جدید مبتنی بر اصول علمی و تبلیغی برای تضمین حرکت روبه جلوی جامعه از مهمترین این خط و مش‌ها است.

وی اظهار کرد: تقویت آزاداندیشی و پذیرش اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت و نفی هرگونه سلطه گری و سلطه پذیری جهت‌گیری اصلی ما است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن‌زاده در پایان سخنان خود یادآور شد: تلاش ما بر این است تا در مسیر گسترش اخلاق و معنویت سالم اجتماعی، تحکیم مبانی خانوادگی با تاکید بر اعتقاد در منزلت زنان و نقش آفرینی زنان با الگوگیری از دو بانوی اسلام حضرت زهرا و حضرت زینب (س) تلاشی جدی و راستین انجام دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی