انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله سوار مغان گفت: بیش از یک هزار و 600 نفر در امر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اعم از کارگزاران انتخابات و هیات های اجرایی و بازرسی و نظارت مشارکت خواهند کرد.


آرام حلیم، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 2 شهر و 75 روستای این شهرستان برگزار خواهد شد.
به گفته وی ، تا پایان روز پنجم برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بیله سوار 215 نفر ثبت نام کرده اند.
از این تعداد 108 نفر از بخش جعفرآباد و 84 نفر از بخش مرکزی و تعداد 23 نفر هم در مجموع برای شوراهای شهر بیله سوار و جعفرآباد ثبت نام نموده اند.
حلیم افزود: بر اساس قانون ، روستاهای بالای 20 خانوار باید شورای اسلامی داشته باشد که بر این اساس در روستاهای بالای یک هزار و 500 نفرپنج عضو و زیر یک هزار و 500 نفر سه عضو خواهند داشت.
وی در زمینه مراجعه داوطلبان برای اخذ گواهی سوء پیشینه نیز گفت: داوطلبانی که تاکنون برای اخذ گواهی سوء پیشینه اقدام نکرده اند می توانند با مراجعه به دادگستری و تقاضای سوء پیشینه و سپس رجوع به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی نسبت به تکمیل فرایند دریافت آن اقدام نمایند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی