انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


اردبیل - ایرنا - تیم فوتبال خلخال دشت در یک بازی خانگی بر روی زمین چمن یخ زده و برفی ورزشگاه تختی این شهر با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف همدانی خود به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا ، در ادامه مسابقات فوتبال فصل دوم لیگ دسته دو باشگاه های کشور امروز (دوشنبه) یک مسابقه بین تیم های فوتبال خلخال دشت شهرستان خلخال و الوند استان همدان در ورزشگاه تختی خلخال برگزار شد.
این مسابقه در شرایطی برگزار شد که دو روز پیش به همت مدیریت و کارکنان اداره ورزش و جوانان خلخال و شهرداری این شهر ورزشگاه انباشته از برف پاییز و زمستان امسال برفروبی شد ولی به علت سردی هوا یخ سطح چمن ورزشگاه همچنان خودنمایی می کرد و سرما و یخبندان تاثیر بسیاری بر روی حرکات تاکتیکی و تکنیکی بازیکنان دو تیم گذاشت.
تیم فوتبال خلخال دشت که در بازی نخست فصل دوم مسابقات لیگ دسته در یک بازی خارج خانه در اهواز 2 بر یک نتیجه را به حریف اهوازی واگذار کرده بود امروز در حالی وارد میدان شد که بازیکنان این تیم به علت تغییرات اخیر در مالکیت این باشگاه بدون قید نام تیم بر روی پیراهن ورزشی خود این دیدار را برگزار کردند و به رغم وجود سکوهای خالی از تماشاگر در ورزشگاه تختی خلخال این تیم با برتری موفق به شکست حریف خود شد.
در عین حال به علت فقدان دو عزیز از دست رفته در هر دو تیم قبل از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت کاپیتان سابق تیم فوتبال خلخال دشت و نیز بنیانگذار تیم الوند همدان اعلام شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی