انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: سردترین منطقه استان اردبیل در شب گذشته شهرستان نیر با دمای هوای منفی ۲۰ درجه بوده و بالاترین دما نیز به شهرستان بیله‌سوار اختصاص دارد که در این منطقه نیز دمای هوا منفی ۵ درجه بوده است.

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های اعلام شده قبلی دمای هوا در تمامی مناطق استان اردبیل در شب گذشته زیر صفر درجه بوده و مردم اردبیل هوایی سرد و یخبندان را پشت سر گذاشتند که در حال حاضر نیز این سرما و برودت شدید هوا تداوم دارد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به دمای هوای مناطق مختلف استان بیان کرد: سردترین منطقه استان اردبیل در شب گذشته شهرستان نیر با دمای هوای منفی 20 درجه بوده و بالاترین دما نیز به شهرستان بیله‌سوار اختصاص دارد که در این منطقه نیز دمای هوا منفی 5 درجه بوده است.

وی تصریح کرد:‌ مردم اردبیل نیز در شب گذشته دمای منفی 18 درجه را سپری کردند و دما در خلخال منفی 19 درجه، در نمین منفی 16 درجه، در سرعین منفی 14 درجه، در مشگین‌شهر منفی 11 درجه، در کوثر منفی 8 درجه، در پارس‌آباد منفی 7 درجه و در گرمی نیز منفی 6 درجه بوده است.

 دولتی‌مهر افزود: بارشهایی که به طور متناوب و خفیف تا دیروز ادامه داشته در ححال حاضر در تمامی استان متوقف شده و جای خود را به سرما و یخبندان داده است که براساس نقشه‌های هواشناسی یخبندان و برودت هوا تا پایان هفته در استان حاکم است و همچنان باید مردم برای دمای زیر صفر درجه مهیا باشند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در زمینه سرما و یخبندان به دنبال بارش برف روز شنبه هشدارهای هواشناسی لازم داده شده بود تا مردم و مسئولان در این زمینه آمادگی داشته باشند و با توجه به دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان هرگونه تغییر جوی پیش از آغاز آن اعلام می‌شود تا برای مواجهه با این تغییرات اقدامات لازم به کار گرفته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
انتخاب اردبیل

استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی