انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پورعلی مطلق عصر امروز در نشست مسئولان ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: در انتخابات حساس و خطیر اسفندماه امسال چشم همه دنیا به حضور و مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات است تا بار دیگر ملت ایران بتواند اوج پشتیبانی و دلدادگی خودش را از نظام اسلامی به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: انتخابات آتی که اولین انتخابات در دولت تدبیر و امید است، از اهمیتی ویژه‌تر برخوردار است. 

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور عنوان کرد: مردم فهیم ما سطح عملکرد دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات را ارزیابی و میزان تحقق وعده‌های رئیس جمهور در برگزاری آن را محک می‌زنند.

پورعلی مطلق با بیان اینکه در میان وظایف متعدد وزارت کشور، برگزاری انتخابات تنها وظیفه‌ای است که فرمانداران مجری آن هستند، از فرمانداران و بخشداران استان خواست با تمام توان برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات آینده تلاش کنند.

وی با یادآوری اینکه انتخابات اسفندماه سال‌جاری که شامل دو انتخابات خبرگان و مجلس است از اهمیت خاصی برخوردار است، بیان کرد: ضرورت دارد برگزارکنندگان این انتخابات با هوشیاری و مراقبت بیشتر اجازه ندهند تا به این دو انتخابات از جنبه‌های مختلف خدشه‌ای وارد شده و یا اعتماد مردم از بین برود، چراکه در همه انتخابات نظام اسلامی صیانت از آرای مردم، امانتداری و مراقبت از آرا یک اصل اساسی است که همیشه باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

استاندار اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان آمادگی کامل داریم.

مجید خدابخش به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات نمودی از تجلی اراده مردم در اداره امور کشور است و ما براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تک تک آرای مردم را حق‌الناس و بسیار مهم می‌دانیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی