انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


بودجه فرهنگ

اردبیل – متم بودجه شهرداری اردبیل بعد از بررسی متعدد در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی شورای شهر در نهایت با رقم دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار اردبیل شامگاه سه شنبه در جلسه شورای شهر با موضوع تصویب متمم بودجه شهرداری اردبیل با بیان اینکه شهرداری برای پیشبرد برنامه های خود به متمم نیاز دارد، تاکید کرد: بر همین اساس درخواست های این مجموعه در متمم طرح شده است.

حمید لطف اللهیان تاکید کرد: در بخش جاری درآمدها به دلیل افزایش حقوق کارکنان و هزینه باشگاه تیم شهرداری اردبیل مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درخواست شده که با بررسی در کمیسیون ها به ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اصلاح شد.

وی افزود: در بخش عمرانی نیز با هدف تکمیل پروژه هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارند درخواست هایی طرح شد که در نهایت نظر شورا بر این بود که ۲۵ درصد هزینه ها برآورد شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: تا پایان سال به هیچ عنوان پروژه های عمرانی با کمتر از ۵۰ درصد را لحاظ نکردیم و نقطه توجه ما پروژه هایی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت است.

لطف اللهیان تفاوت درخواست در بخش عمرانی را ۹۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: شورا می تواند این رقم را تصویب کرده و در پروژه های با کمتر از ۵۰ درصد توزیع کند و یا می تواند آن را از رقم کل کسر کند.

در عین حال رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اردبیل نیز بررسی دقیق بودجه و متمم آن را یک ضرورت عنوان کرد.

علی هدایتی با بیان اینکه در بودجه ۹۴ آن چنان که باید چکش کاری صورت نگرفت و شاهد ۵۰ درصد انحراف از پیش بینی بودیم، اضافه کرد: این میزان انحراف نشان می دهد شورا باید با دقت بیشتری نسبت به بودجه بندی اقدام کند.

وی خواستار بررسی هر چه دقیق تر بودجه سال آینده شهرداری اردبیل برای گریز از مشکلات این چنینی شد.

در پایان جلسه، اعضای شورای شهر اردبیل متمم بودجه شهرداری اردبیل را با رقم دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال تصویب کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی