انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخابات در استان اردبیل، خارج از نوبت به این جرایم رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی عصر امروز در نشست اعضای ستاد انتخابات در اردبیل اظهار کرد: با هدف تأمین سلامت انتخابات و جلوگیری از بروز برخی تلفات انتخاباتی و جرایم احتمالی، دادگستری استان و دستگاه قضا ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی را راه‌اندازی کرده تا به سرعت و در کمترین زمان به این جرایم رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه باید زمینه مشارکت مردم در انتخابات به صورت گسترده و آگاهانه فراهم آید و در عین حال سلامت انتخابات رعایت شده و صیانت از آرای مردم شکل بگیرد، ما این کار را انجام می‌دهیم تا در قالب ستاد پیشگیری از جرایم با برخی تخلفات برخورد کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان رعایت حفظ بی‌طرفی و اصل قانون‌مداری را یادآور شد و گفت: در جلوگیری از تخلفات انتخاباتی و جرایم مربوط به آن شامل تخریب، توهین، اهانت، سیاه‌نمایی، خرید و فروش آرا،‌ دادن وعده‌های غیرعملی و تقلب در انتخابات این ستاد راهکارهای عملی را ارائه کرده و رفتار کاندیداها را رصد می‌کند.

خدادادی افزود: این ستاد به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان فعالیت خود را آغاز کرده و در قالب این ستاد همه تحرکات و حرکت انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود و ما در وهله اول با اقدامات پیشگیرانه سپس برخورد با جرایم سعی و تلاشمان بر این است تا در شعبات ویژه‌ای که تشکیل شده به موارد تخلف رسیدگی شود.

وی رسیدگی به این تخلفات را سرعت، رعایت اصل بی‌طرفی و قاطعیت برخورد و صدور احکام یادآور شد و بیان کرد: ‌امیدواریم در سایه این تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم فضای انتخاباتی سالمی را در هفتم اسفندماه شاهد باشیم.

خدادادی بالاترین افتخار ثبت شده در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران را مربوط به حضور مردم و مشارکت بالای آنها توصیف کرد و ادامه داد: ‌در هیچ جای دنیا چنین مشارکت بالایی مشاهده نشده و سابقه ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی