انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ساوالان خبر

((نمایندمجلس هفت لشکر در استان اردبیل بیکار داریم/منشاء بخشی از مشکلات دولت های گذشته است.

منصور حقیقت پور با ابراز تاسف از فقر اردبیل بیان داشت: امروز ۸۰ درصد کارخانجات استان تعطیل شده و نه تنها مشکلات تولید مرتفع نشده بلکه به دلیل فقدان حمایت های لازم، فضای کسب و کار مسیر رشد منفی را طی می‌کند؛ ضمن این که منشاء بخشی از مشکلات دولت های گذشته است. این نماینده مجلس در بیان شرایط بحرانی اقتصاد استان اردبیل گفت: هم اکنون حدود ۷۰ هزار جوان تحصیل کرده، معادل ”هفت لشکر“ در استان اردبیل بیکار داریم که خود به عنوان یک تهدید جدی بشمار می رود.))

حقیقت پور با تاکید بر اینکه هتک حرمت عاشورا، قانون‌شکنی مدعیان قانون‌مدار، حمایت صریح اوباما از سران فتنه ، سکوت خواص هرگز از حافظه تاریخی این ملت پاک نمی شود ، تصریح کرد: اکتفا به حصرخانگی لطف نظام به سران فتنه است.

به گزارش خبرنگار ، شش سال قبل درست در همین ایام بود روزهایی پر تب و تاب؛ 8 ماه غبارآلود که انقلاب را تا لبه پرتگاه جلو برد؛ آن روزها را می‌گویم که دستانی از بیرون صحنه گردانی می کردند تا باز ایران بشود مال آنهایی که بخورند و بچاپند؛ آن روزها را همه خوب به یاد دارند ...

در پس آن روزهای پر التهاب سال 88 ، آن روز "خاص" هم از یاد همه نمی‌رود؛ روزی که ایران یک پارچه خروشید و هر چه  دشمن رشته کرده بود را پنبه کرد، آن روز 9 دی 88 بود.

شش سال از روز بزرگی که ملت ایران با یکدلی، طومار پرونده فتنه را با خلق حماسه یوم‌الله 9دی پیچید، گذشته است اما هنوز ناگفته‌های زیادی از 8 ماه پر از غبار و اهدافی که دشمن در پی آن بود، باقی مانده  است.

منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسی مجلس که آن روزهای فتنه 88 استاندار اردبیل بوده و از نزدیک در جریان همه حوادث رخ داده در آن روزهای ملتهب بوده، معتقد است: فتنه 88 روایت بی‌بصریتی و مردود شدن عده‌ای در داخل کشور است؛ عده ای در ظاهر انقلابی که طرفدار اندیشه‌های ظالمانه‌ غربی بودند، اندیشه ای که ایجاد انحراف در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی  هدف اصلی اش بود.

 

وی می گوید:  برخی ها تلاش می کنند با زیر سوال بردن "حقیقت فتنه 88 "، حرکت علیه نظام در حوادث سال 88 را یک سوتفاهم جلوه بدهند تا از این طریق فتنه گران را تطهیر کنند، در حالی که با اندکی تفکر و تعقل می توان به اهمیت این مسئله پی برد که چرا کودتاهای زمان انقلاب، اتفاقات رخ داده در بحث قومیت ها، قضایای وحشتناک منافقین و شهادت 18 هزار نفر و درنهایت هشت سال جنگ تحمیلی فتنه نام نگرفت ولی تحرکات دی ماه 88، فتنه نامیده شد.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسی مجلس ادامه داد: گذشت سالها و رفتار عوامل فتنه در این شش سال خود گواه این مطلب است که حرکت علیه نظام در حوادث سال 88 واقعی و جدی بود و هیچ توجیهی برای دفاع از به وجود آورندگان این فتنه ها وجود ندارد و البته  نباید امروز نیز از فتنه‌ها و نفوذهای جدید دشمنان در آستانه انتخابات غفلت کرد؛ عده ای می خواهند تا در این انتخابات هم با باز کردن روزنه های نفوذ و با عناوین مختلف این انقلاب و ملت را با چالشی جدیدی روبه‌رو کنند.

 

حقیقت پور تاکید کرد: یکی از مهم ترین و بزرگترین خسارت فتنه 88 به کشور، پایین آمدن وزن ژئوپلیتیک انقلاب اسلامی ایران در منطقه بود، به طوری که پس از فتنه 88 کشورهای کوچک منطقه همچون آذربایجان، عربستان و قطر جرات پیدا کردند تا برای ما شاخ و شانه بکشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: علاوه بر تعطیلی و بی تحرکی 240 روزه کشور در حوزه داخلی و بین المللی در ایام فتنه 88 که لطمات زیادی را متوجه پیشرفت کرد و هنوز هم این خسارت ها ادامه دارد؛ خسارت عظیم ترعوامل فتنه 88 عبور از خطوط ارزشی نظام، زدن تهمت و افترا به انقلاب و خدشه دار کردن آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حقیقت پور گفت: بعد از پس فتنه 88 نیز برخی عوامل فتنه در ظاهر انقلابی اما در حقیقت در قامت ضد انقلاب تلاش کردند تا خط امام، انقلاب و دستاوردهای سه دهه این نظام را زیر سئوال ببرند اما با  بصیرت مردم انقلابی این شرارتها هم  تبدیل به صحنه بی‌آبرویی آنها شد.

به گفته نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس عوامل فتنه با عبور از مواضع ارزشی در روز عاشورا و هتک حرمت به زیباترین جلوه معنوی مسلمانان کاری، کردند که حتی صدام در جنگ هشت ساله و یا منافقین نکرده بودند.

حقیقت پور با اشاره به نقش دشمن و رسانه های بیگانه و سرویس های اطلاعاتی در راه اندازی  فتنه88 و ایجاد همگرایی بین دشمنان نظام در این ایام تصریح کرد: آن روزها هدایت بحران توسط رسانه های بیگانه و خارجی به اندازه ای بود که که حتی زمان و مکان تجمع  هم از سوی آنان مشخص و اعلام می‌شد که این جرم خود از لطمات نابخشودنی عوامل فتنه  و مهمترین جرم فتنه گران بود.

وی ادامه داد: در 8 ماه  ایام فتنه سال 88 رسانه های بیگانه با سو استفاده از شرایط موجود در داخل کشور ما کلید کار را به دست گرفته بود از هر ترفندی برای وارد کردن خدشه به آبروی نظام  و افزدون تنش ها در ایران استفاده می کردند که این خود گواه بر این است که  دستانی از خارج ، صحنه گردانی حوادث سال 88 را برعهده داشتند.

 

 به گفته نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس فتنه 88، زشت ترین اقدام عده ای خاص در جهت براندازی نظام  بود که این اقدام و با بصیرت مردم ایران در نهم دی خنثی شد.

روز حرکت انقلابی و عاشورایی مردم بصیر دیگر عناوینی است که به اعتقاد حقیقت پور می توان بر  9 دی گذاشت چرا که ملت ایران بار دیگر در چنین روزی ثابت کردند که تا پای جان همواره از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین  با تاکید بر اینکه هتک حرمت عاشورا، قانون‌شکنی مدعیان قانون‌مدار، حمایت صریح اوباما و انگلیس از سران فتنه ، سکوت خواص  هرگز از حافظه تاریخی این ملت پاک نمی شود، تصریح کرد: اکتفا به حصرخانگی لطف نظام به سران فتنه است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون اساسی محاکمه و یا برخورد های دیگر با عوامل فتنه با تصمیم نظام است، حصر خانگی نیز تصمیمی قانونی است که توسط شورای عالی امنیت ملی گرفته شده است و همگان باید از آن تبعیت کرده و به آن احترام بگذارند.

 حقیقت پور گفت: با اینکه فتنه سال 88 چهره واقعی وابستگان داخلی به نظام استکباری را نشان داد اما امروز عده‌ای همچنان در سودای اندیشه‌های غرب‌گرانه اند و می‌خواهند به هر شکلی حماسه 9 دی مردم در سرکوب فتنه نادیده گرفته شود اما این عده بدانند که مردم بصیر ایران همواره حامی آرمان ها، و ارزشهای انقلاب خود هستند، و اجازه خودنمایی به دشمن نخواهد داد.

 نماینده مردم اردبیل گفت: دشمنان سعی دارند تا در انتخابات مجلس دهم و انتخابات مجلس خبرگان، فتنه 88 را به گونه ای دیگر تکرار کنند که بصیرت امت، پایبندی داوطلبان مجلس به قانون و احترام به رای مردم  جلوی تکرار فتنه ای از جنس 88  را می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی