انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شهروندان فهیم وفرهیخته
👈👈مگر حضرت حقتعالی جل جلاله نفرموده اند  : ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر آنکه خودشان  بخواهند . پس چرا در تغییر دادن سرنوشت خودمان و فرزندان عزیزتراز جانمان این قدر سستی و بی مبالاتی بخرج می دهیم ؟
👈چرا عقل واندیشه مان را اسیر بی چون و چرای ستاد های مجلل و گرانقیمت  ، عکس ها وبنرهای آنچنانی  وهیا هوی ساختگی تبلیغاتی ناشی از همدستی معدود افراد جزء نگرکوته اندیش و بعضا پولهای کثیف بعضی افراد معلوم الحال می کنیم ؟ وغافل از آنیم که این هزینه ها یا قبلا ازجیب ملت برداشته شده و یا درآینده از جیب ملت برداشته خواهد شد.
👈👈کاندیدای فهیم و فرهیخته که جز مردمان فهیم وفرهیخته این دیار زرخیز هستی ، ما بایدایده ها و اندیشه های نو و سازنده را به جامعه عرضه داریم و باورداشته باشیم که اصلیترین وظیفه من و تو آگاه سازی هست تا جمع آوری رای ومن وتو نباید به وارد این رقابت ناسالم و ناشایست بشویم و به این اعمال عوامفریبان و گمراه کننده در انتخاب اصلح مقبولیت و مشروعیت ببخشیم ، چون با این کار عرصه را برای ناشایستگان فراختر خواهیم نمود و کار خویش را بسیارسخت وشاید ناممکن .
👈چرا سرنوشت خویش وفرزندانمان را در ید افراد ضعیف النفس متظاهر و حامیان ضعیف تر ازخودشان قرار می دهیم ؟
👈👈تاکی باید انحصارگران کوته اندیش و جزء نگر سرنوشت ما وفرزندانمان رابرای منفعت ناصواب خودشان به سمت تباهی سوق دهند ؟
👈 تا کی بایدنشست و از این همه گرفتاریها و سختیهای اقتصادی و اجتماعی که حاصل  عمل عده معدودی منفعت طلب خودخواه می باشد ، در کنج عزلت ناله سرداد ؟
👈👈تا کی باید به کسانی که حق من و تو را در روز روشن به یغما می برند و برای خوشی ها خویش حیف و میل مینمایند و در خفا و خلوت خویش بر ریش من و تو خنده های مستانه سرمی دهند، اجازه بدهیم با رای من و تو برسرنوشت ما وفرزندانمان حاکم گردند؟
👈چرا زبان و قلم خویش را در خدمت افراد ناشایست ونالایق برای اندک مزدی که از فراوان حق وحقوق مسلم ما از طریق رانت خواری و مکر وحیلیت کسب نموده اند ، قراربدهیم ؟
👈هموطن تو که سرشارازفهم وشعورهستی ،اندکی با تامل و تعمق به گذشته و حال بسیار ساده و راحت در خواهی یافت که این کسان ناکسان کیانند و با زدن دست رد برسینه زنگار زده اینان ، هم برای امروز خودت و هم برای آینده فرزندانت کاری بس عظیم و ماندگار انجام خواهی داد و این تکلیف و وظیفه است برای من وتو.
ارادتمند تمام فرهیختگان مسئولیت پذیر
حکمت نوراللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی