انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عملیات اجرایی پروژه کنارگذر اردبیل تسریع شود

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ
استاندار اردبیل گفت:‌ با پیگیری و رفع مشکلات پروژه کنارگذر اردبیل باید تلاش و جدیت بر فعال شدن پروژه و تسریع در عملیات اجرایی آن باشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در بازدید از روند اجرای پروژه کنارگذر شهر اردبیل اظهار داشت: با پیگیری و رفع مشکلات پروژه کنارگذر اردبیل باید تلاش و جدیت بر فعال شدن پروژه و تسریع در عملیات اجرایی آن باشد.

وی افزود: این پروژه نقش تاثیرگذاری در حل مشکل ترافیکی اردبیل داشته که به دلیل مشکلاتی نظیر داشتن معارض و کمبود اعتبار در حال حاضر به شکل نیمه‌تمام مانده و باید با رفع و پیگیری این مشکلات تلاش کنیم تا عملیات اجرایی آن را با سرعت ادامه دهیم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به کمبود اعتبارت این پروژه گفت:‌ نسبت به تامین اعتبارات این پروژه باید اهتمام و تلاش همه‌جانبه انجام شود تا بتوانیم با تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه را فعال کرده و به نتیجه برسانیم.

خدابخش در مورد تداخل و تقاطع کنارگذر شهر اردبیل با خط انتقال نفت و گاز بیان کرد: این امر سبب ایجاد حساسیت و تلاش دوچندان برای رعایت امنیت و ایمنی در ادامه عملیات اجرایی این پروژه شده که باید این امر با نهایت دقت مورد توجه در اجرا قرار گیرد.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه مهم و اساسی در شهر اردبیل هزینه می‌شود که 60 درصد برای تملک اراضی محدوده اجرای طرح هزینه خواهد شد تا با رفع معرض بخش اعظمی از مشکلات را برطرف کرد.

استاندار اردبیل از تلاش برای تامین اعتبار برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه خبر داد و گفت: در راستای فعال شدن پروژه و جلوگیری از طولانی‌تر شدن اجرای آن جلسات هفتگی برای بررسی روند اجرای پروژه کنارگذر شهر اردبیل تشکیل و تلاش می‌کنیم تا با رفع مشکلات آن زمینه تسریع در عملیات اجرایی پروژه را شاهد باشیم.

منبع: تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی