انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حبیب کوهی ‌ظهر امروز در جلسه اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار کرد:‌ در زمان انتخابات جلسات خصوصی بی‌معناست و هر جریانی که می‌خواهد به صحنه بیاید باید با شفافیت دیدگاه‌های خود را مطرح کند تا با ارزیابی آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت پیگیری مسائل به انجام برسد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نباید عده‌ای احزاب را پله ترقی و موفقیت خود قرار دهند، تصریح کرد: عملکرد احزاب در کشور و استان اردبیل غیر‌قابل قبول است در حالی که شیوه صحیح انتخابات آن است که احزاب لیست خود را انتخاب کنند تا مردم به این لیست و برنامه‌ها رای بدهند.

کوهی گفت:‌ چه در زمان انتخابات مجلس و چه ریاست جمهوری باید افراد جامعه به برنامه رای داده و کاندیداهای پیروز در انتخابات نیز به مرام و میثاق‌نامه احزاب خود پایبند باشند چراکه سهم‌خواهی در این مسئله اصلا‌ شایسته و قابل قبول نیست‌.

وی ادامه داد: ما در گرامیداشت روز خبرنگار از مجمع نمایندگان انتظار داشتیم تا مراسمی باشکوه برای قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران برگزار کند در حالی که تلاشگران این عرصه در اوج مظلومیت سعی دارند تا همیشه در خدمت جامعه بوده و در انعکاس مطالب و مسائل مختلف پرتلاش حاضر شوند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با بیان اینکه باید دولت تدبیر و امید از انتقاد به ویژه در مسائل هسته‌ای و اظهارات موافقان و مخالفان و تحلیل درست آنها بهره بگیرد، عنوان کرد: دلواپسان نگران منافع حزبی و گروهی خود نیستند بلکه نگران شرایط اجتماعی و مردم هستند که قطعاً در قضیه هسته‌ای نباید نه چندان ذوق‌زده عمل کرد و نه اینکه ناامیدانه به این مسئله نگاه کرد.

کوهی یادآور شد: به هیچ‌ وجه بعد از توافق هسته‌ای همه مسائل به نفع کشورمان یا به نفع غربی‌ها تمام نشده و باید منتظر ماند تا تصمیم‌گیری کنگره آمریکا را مشاهده کرد و به اتفاقات بعدی چشم دوخت تا با تدبیر بیشتر در این حوزه عمل کرد.

وی با قدردانی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که به نحو مطلوب ماموریت خود را به انجام رسانده‌اند، گفت: برای اتفاقات بعدی باید بنشینیم و ببینیم چه حوادثی رخ خواهد داد.

اگر برخی اظهارات بنده تخریبی بوده عذرخواهی می‌کنم

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با بیان اینکه ما با کسی دشمنی نداشته و قصد تخریب نمایندگان و برخی چهره‌‌های خدوم و پرتلاش استان را نداریم، گفت: ما جلوی خواسته‌های ملت نایستاده‌ایم ولی مدافع حق و حقوق مردم هستیم و بدون تخریب و یا الفاظ نامناسب سعی داریم تا پیگیر مطالبات مردم بوده و نقادانه در این عرصه حاضر هستیم.

کوهی افزود: اگر اظهارات هفته گذشته تخریبی بوده عذرخواهی می‌کنم چراکه بنده قصد تخریب پیرموذن نماینده اردبیل را نداشته‌ام و هیچ وقت دنبال جنجال‌آفرینی و یا هوچی‌گری نیستم اما از مواضع انقلابی و ارزشی خودمان نیز عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی یادآور شد: ما از مسئولان استان انتظار داریم تا ظرفیت انتقاد‌پذیری خود را بالا ببرند چراکه ما از همه نمایندگان و مدیران که به جلسه حزبی خود دعوت می‌کنیم سعی داریم تا مطالبات حقیقی مردم را با آنها در میان گذاشته و پیگیر تحقق آنها باشیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل تصریح کرد: به هیچ‌وجه با رکود و سکون و عدم اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق موافق نیستیم و بر این باوریم که یک نماینده فراتر از پاسخ دادن به تماس تلفنی عموم مردم باید با برقراری دفاتر ارتباط مردمی سعی کنند تا به تقویت این ارتباطات به صورت حضوری نیز کمک کند.

کوهی ادامه داد: در آستانه انتخابات ما با قصد و غرض و نیت خاص دنبال تخریب افراد نیستیم و اگر لفظ بنده در هفته گذشته شایسته نبوده است از شخص پیرموذن نماینده اردبیل عذرخواهی می‌کنم که امکان دارد هر فرد خطایی کرده باشد که از این خطا و اظهارات تند خودم معذرت می‌خواهم.

وی خطاب به نماینده مردم گرمی نیز گفت: مردم گرمی از نماینده این شهر که جزو لیست کاندیداهای جبهه ایستادگی بوده در دو حوزه انتقاد دارند که اولی مربوط به ضعیف عمل کردن نماینده گرمی در خصوص منطقه آزاد تجاری است و دیگری نیز در حوزه ضعف آشکار در حیطه راه و شهرسازی و آب و فاضلاب است که گلایه‌های مردمی را به دنبال داشته است.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در پایان سخنان خود از نماینده گرمی خواست تا با ارائه عملکرد سه ساله خود و تاثیر‌گذاری‌اش در طرح‌ها و لوایح مصوب مجلس در خصوص سه پروژه راه‌آهن، پتروشیمی و انتقال آب از قزل‌اوزن به عنوان پروژه‌های حیاتی این استان و تلاش نمایندگان توضیحاتی را ارائه کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی