انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

صعود سراسری به قله سبلان در دهه فجر

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ

اردبیل- ایرنا- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از صعود سراسری به قله سبلان با شرکت کوهنوردانی از سراسر کشور به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا، از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل علیرضا برادران روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر گفت: جامعه ورزشی استان امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت دهه فجر تدارک دیده و قرار است که حدود 360 برنامه و مسابقه ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود.
وی افزود: صعود سراسری به قله سبلان با حضور کوهنوردانی از سراسر کشور، برگزاری جشنواره تندیس های یخی در سرعین ، برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان اسکی روی برف کشور در پیست آلوارس از جمله برنامه های شاخصی است که اداره کل ورزش و جوانان استان در این ایام برگزار می کند.
وی اظهار کرد: ایام دهه فجر یادآور روزهایی است که مردم و ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانستند حکومت شاهنشاهی پهلوی را سرنگون کرده و یک نظام دینی با محوریت ولایت فقیه در ایران حاکم کنند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان نسبت به سال های گذشته باشکوه تر و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
براداران گفت: ورزشکاران استان اردبیل همیشه و در تمامی مناسبت های ملی و دینی در صحنه حاضر بوده و با حضور خود ثابت کردند که ورزشکاران همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و همراه مردم هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی