انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش  ایرنا، جواد زنجانی در مراسم گشایش اولین نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی ؛ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود : این عده به خاطر اهداف سیاسی درحالیکه به تدریج به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم با طرح مسایل غیرواقعی به حاشیه می روند و این درحالیست که ما به هیچ وجه وقت حاشیه رفتن را نداریم. 

وی اظهار کرد: باوجود آنکه درآمد دولت یازدهم به میزان یک دهم درآمد دولت قبل کاهش یافته است شاهد موفقیت های دولت و شاخص های امیدوار کننده در بخش های مختلف می باشیم و این درحالیست که همگان تورم 45 درصد و رشدهای منفی در دولت قبل را به یاد داریم.
وی ، سیاه نمایی علیه کارنامه دولت را یکی از راههای این مخالفان با برنامه های دولت ذکر کرد و ادامه داد : در استان اردبیل طی دو سال گذشته کارهای مثبت زیادی در ارتباط با پروژه های نیمه تمام در بخش های گردشگری ، صنعتی و تولیدی انجام شده اند.
او گفت : فقط یک مشکل در ارتباط با واحدهای تولیدی در استان اردبیل هنوز حل نشده مانده که به کارخانه ذوب آهن مربوط می شود و آن هم یک طرح ملی بوده و از توان مدیران استان خارج می باشد.
فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت های بنیاد برکت در استان اردبیل از سال گذشته شروع شده است، گفت: پارسال یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط این بنیاد در استان اردبیل انجام شد و امسال نیز اجرای پروژه هایی با مجموع یک هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری را متعهد شده اند.
زنجانی ، همچنین آب را از نیازهای اساسی مردم استان اردبیل در بخش کشاورزی و آشامیدنی ذکر و اظهار کرد : مبلغ 10 هزارمیلیارد ریال برای مهار آب ها در شمال این استان سرمایه گذاری انجام خواهد شد که 2 هزار میلیارد ریال آن امسال انجام می شود.
وی ، همچنین نصب شناور و برجک برای تامین و بهبود کیفیت آب آشامیدنی اردبیل را از دیگر اقدام ها در این ارتباط دانست و خاطرنشان کرد : برای رفع مشکل نان مردم نیز برنامه ها داریم که بهره برداری از دهها واحد چند منظوره ازجمله آنهاست.
وی ، در ارتباط با عمران شهری نیز گفت: شهردار جدید اردبیل به مردم قول داده است تا پایان امسال یک پروژه عظیم را در سطح این شهر به بهره برداری برساند.
فرماندار اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به قابلیت های گردشگری کشورمان تاکید کرد: دولت یازدهم در ارتباط با توسعه این صنعت و رونق اقتصادی کار بزرگی انجام داد و پیروزی دیپلمات های کشورمان در بحث توافق هسته ای سبب شد دروازه های کشور به روی چهانیان باز شود.
زنجانی ، افزود : درحالیکه دشمنان در چند سال گذشته با تبلیغات منفی صلح دوستی ، تمدن بزرگ ، اقتدار ، و فرهنگ غنی این مرز و بوم را زیر سوال برده بودند اکنون با گشوده شدن باب همکاری با کشورهای دنیا جهانیان به حقانیت کشورمان در زمینه این داشته های ارزشمند واقف خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه امید است بتوانیم سهم ایران را از بخش گردشگری در دنیا دریافت کنیم افزود : از این پس شاهد ورود گردشگران خارجی به کشور پهناور ایران برای استفاده از میراث ارزشمند طبیعی و تاریخی این مرز و بوم خواهیم بود که این موضوع بطور یقین مسوولیت مدیران ذیربط را برای ارایه خدمات و معرفی بهتر این سرزمین دوچندان خواهد کرد.
فرماندار اردبیل از اردبیل به عنوان استانی یاد کرد که خداوند متعال قابلیتهای فراوانی در ارتباط با طبیعت گردی به آن عطا فرموده و از مدیران ذیربط و نیز بخش خصوصی خواست با سرمایه گذاری در زمینه بهره برداری مفید از این قابلیتها به رونق اقتصادی هرچه بیشتر منطقه کمک کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه که در مکان دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل برپا شده است 40 غرفه از توانمندی های گردشگری ؛ میراث فرهنگی و صنایع دستی استان های گوناگون ایران ؛ 30 غرفه از استان اردبیل ؛ 9 غرفه از سرمایه گذاران در بخش های صنایع دستی ، میراث فرهنیگ و گردشگری ، یک غرفه از جمهوری آذربایجان و یک غرفه نیز از کشور ترکیه دایر شده اند.
این نمایشگاه تا روز جمعه برای دیدار علاقه مندان دایر خواهد بود. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی