انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شهرداری مقابل داماش صف‌آرایی می‌کند

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

هفته بیست و سوم لیگ آزادگان در حالی سه‌شنبه در اردبیل پیگیری می‌شود که تیم شهرداری اردبیل مقابل داماش گیلان همسایه قعرنشین خود در جدول صف‌آرایی می‌کند.

خبرگزاری فارس: شهرداری مقابل داماش صف‌آرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم شهرداری اردبیل بعد از دو هفته بازی خارج از خانه و کسب یک امتیاز از دو بازی گذشته، این بار فردا در خانه میزبان داماش گیلانی است که این روزها حال و روز خوشی نداشته و همچون شهرداری اردبیل قعرنشین جدول لیگ دسته یک کشور است.

تیم شهرداری اردبیل بعد از باخت بازی هفته گذشته مقابل گیتی‌پسند اصفهان در بیست و سومین بازی خود در لیگ آزادگان به مصاف تیم داماشی می‌رود که یک پله پایین‌تر از شهرداری اردبیل در رده هیجدهم جا خوش کرده و خطر سقوط را به همراه شهرداری اردبیل از هم اکنون احساس می‌کند.

تیم شهرداری اردبیل که تلاش می‌کند در بازی خانگی با کسب سه امتیاز خود را از قعر جدول نجات داده و حداقل جایگاه خود را بالاتر بکشد، بازی حساسی را مقابل داماش گیلان دارد که البته همراهی تماشاگران می‌تواند سرخپوشان اردبیلی را به برد خانگی مقابل داماش امیدوار کند.

تیم شهرداری اردبیل که به دنبال انتقام از داماش برای باخت بازی رفت در بازی برگشت در اردبیل است، می‌تواند با کسب هر سه امتیاز تا رده پانزدهم جدول بالا بیاید به شرط آن که سایر رقبا نتیجه بازی خود را از دست داده باشند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل روز سه‌شنبه در هوای سرد زمستانی اردبیل در حالی به مصاف داماش قعرنشین جدول لیگ آزادگان می‌رود که این تیم هم به مانند شهرداری از 22 بازی تنها 21 امتیاز دارد و بازی هفته گذشته خود را مقابل مس کرمان دو بر صفر به حریف واگذار کرده و همچون تیم شهرداری اردبیل که در اصفهان شکست یک بر صفری را تجربه کرده در سودای برتری به سر می‌برد.

باید دید که در بازی حساس این دو تیم سفیدپوشان شهر بارانی رشت آیا موفق می‌شوند از مقابل سرخپوشان اردبیلی آن هم در بازی خانگی در اردبیل عبور کرده و نتیجه را به نفع خود رقم بزنند یا نه.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی