انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شهرداری اردیبل، فجر سپاسی شیراز را متوقف کرد

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ

اردبیل - ایرنا- تیم فوتبال شهرداری اردبیل در چارچوب هفته بیست و چهارم بازی های فوتبال دسته اول کشور، تیم فجرشهید سپاسی شیراز را در خانه خود متوقف کرد.

به گزارش ایرنا ، در این بازی که عصر دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
در نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند و تیم شهرداری با بستن راه ها ی نفوذ تیم میزبان از کناره ها اجازه بازی سازی و گلزنی به حریف را نداد. 
بازیکنان فجر برای رسیدن به گل در نیمه دوم بازهم بردن بازی به کناره و ارسال به روی دروازه را در دستور کار قرار دادند اما با وجود چندین موقعیت خطرناک به نتیجه دلخواه دست نیافتند.
در دقیقه 60 بازی، فرهاد نوری بازیکن تیم شهرداری با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد، اما با این وجود فجری ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.
در نهایت با دفاع خوب بازیکنان تیم شهرداری و خنثی شدن حملات تیم فجر دو تیم در چایان بازی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند. 
شهرداری با این نتیجه در پایان هفته بیست و چهارم با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت . هم اکنون تیم پیکان تهران با 48 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داده و تیم فجر در رده دوم قرار دارد. 
در انتهای جدول هم تیم های پاس همدان، آلومینیم هرمزگان و فولاد یزد جای دارند.
درمسابقات فوتبال دسته اول کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که پس از انجام 38 بازی سه تیم اول تا سوم مستقیما به لیگ برتر فصل آینده صعود خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی