انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


از هفته بیست‌ و چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم شهرداری اردبیل در شیراز به مصاف فجر سپاسی می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  ، بازی های هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور، در حالی فردا برگزار خواهد شد که در یکی از مهمترین دیدارها فجر سپاسی رده دومی در شیراز از شهرداری اردبیل پذیرایی می کند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که فجر 44 امتیازی در صورت پیروزی و کسب هر سه امتیاز بازی خانگی می تواند نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشد.

تیم شهرداری نیز  که بعد از هفته ها ناکامی، در بازی قبلی خود توانست با یک گل تیم داماش گیلان را شکست دهد امیدوار است روند پیروزی هایش را حفظ کرده و خود را از منطقه خطر جدا کند.

دیدار تیم های فجر سپاسی و شهرداری در حالی از ساعت 14 روز دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد که در دیدار رفت دوتیم در اردبیل به تساوی 2 بر 2 دست یافته بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده  امید سعید فر است که محمدرضا طالبی و براتعلی مولوی او را  کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی