انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شهرداری اردبیل مقابل داماش به برتری رسید

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ

هفته بیست و سوم لیگ آزادگان در حالی بعد از هفته‌ها ناکامی برای شهرداری اردبیل پیگیری شد که این تیم، داماش را در خانه شکست داد.

خبرگزاری فارس: شهرداری اردبیل مقابل داماش به برتری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بازی عصر امروز لیگ آزادگان که در ورزشگاه تختی اردبیل و در هوای سرد و زمستانی این شهر برگزار شد، سرخپوشان اردبیلی با گل دقیقه 65 محمد نزهتی تیم داماش را با شکست بدرقه کردند تا آبی‌پوشان گیلانی همچنان قعرنشین بمانند.

هوای سرد و برفی اردبیل که از تعداد تماشاگران حاضر در بازی کاسته بود، به انجام یک بازی پرحرارت منجر شد تا شاگردان محمد احمدزاده در سومین بازی برگشت خود از لیگ آزادگان یک بر صفر حریف گیلانی خود را شکست داده و با کسب سه امتیاز از قعر جدول به سمت نیمه‌های جدول حرکت کند.

تیم شهرداری اردبیل با کسب این سه امتیاز 24 امتیازی شد و با توجه به نتایج دیگر مسابقات لیگ آزادگان می‌تواند تا رده‌ پانزدهم نیز بالا بیاید.

از نقاط جالب توجه این بازی مصدومیت داور در نیمه دوم بود که به دلیل سرمای هوای اردبیل پاهایش گرفت و حدود پنج دقیقه‌ای بازی متوقف شد، سپس این بازی ادامه پیدا کرد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حالی به این برد شیرین مقابل آبی‌پوشان داماش دست پیدا کرد که به رغم هوای سرد اردبیل و بارش برف بازی در زمینی مناسب برگزار شد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل هفته آینده در شیراز باید به مصاف حریف نام آشنای خود فجر سپاسی شیراز برود که بازی سخت و دشواری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی