انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بازی‌های دسته یک امیدهای کشور در حالی در هوای سرد اردبیل پیگیری شد که تیم شهرداری اردبیل برابر حریف خود متوقف شد.

خبرگزاری فارس: شهرداری اردبیل در خانه متوقف شد/تداوم لیگ استانی فوتبال در هوای سرد
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این رقابت‌ها که عصر امروز در ورزشگاه علی دایی اردبیل برگزار شد شهرداری اردبیل با بهمن آمل به نتیجه پرگل 3 بر 3 دست پیدا کردند تا تساوی دیگری برای شهرداری اردبیل رقم بخورد.

اما از هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان در مهمترین دیدارها گلشهر پردیس نمین با ذوب‌آهن اردبیل 2 بر 2 به تساوی دست پیدا کردند و ساوالان نوین مشگین‌شهر 3 بر صفر دهیاری شام اسبی را شکست داد.

در دیدار دیگری که در سرعین برگزار شد استقلال سرعین یک بر صفر پدیده ابوذر پارس‌آباد را با شکست بدرقه کرد.

اما بازی حساس کشت و صنعت پارس‌آباد و کشاورز بیله‌سوار، دکای بیله‌سوار و کشاورز آلنی مشگین‌شهر به دلیل بارش شدید بارش برف لغو شده و به فردا موکول شد.

رئیس کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان اردبیل در مورد برگزاری این رقابت‌‌ها به صورت منظم گفت: ما همچنان به برگزاری مسابقات لیگ استانی به صورت منظم معتقدم هستیم و بر این باوریم که برگزاری این مسابقات به شکل منظم و منسجم می‌تواند زمینه رشد و بالندگی فوتبال این استان را فراهم کند.

محمود جعفری با بیان اینکه مسابقات لیگ‌های استانی در رده‌های مختلف به شکل منظم برگزار شده و میزبانی شایسته‌ای را در رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری شاهد هستیم، گفت: امیدواریم تیم‌های شهرداری اردبیل و ذوب آهن نمایندگان شایسته‌ای برای این استان در رقابت‌های کشوری باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
انتخاب اردبیل

اخبار اردبیل

ورزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی