انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شهرداری اردبیل به مصاف ایران جوان می‌رود

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان در حالی فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی میزبان ایران جوان بوشهر است.

خبرگزاری فارس: شهرداری اردبیل به مصاف ایران جوان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان در حالی فردا ادامه پیدا می‌کند که از ساعت 14 عصر شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی به مصاف ایران جوانی می‌رود که در جدول رقابت‌ها حال و روز خوشی را نسبت به شهرداری رده پانزدهمی دارد و این تیم با کسب 34 امتیاز از 24 بازی در جایگاه ششم قرار گرفته است.

شهرداری اردبیل که با بردها و مساوی‌های اخیر به نظر می‌رسد از بحران خارج شده، در حالی به مصاف تیم ایران جوان بوشهر می‌رود که سرمای هوا و بارش برف فضای متفاوتی را در اردبیل رقم زده و به نظر می‌رسد بازی سختی در هوای سرد زمستان اردبیل در پیش روست.

تیم شهرداری اردبیل در این بازی سخت تلاش می‌کند تا از سد ایران جوان بوشهری بگذرد که این روزها بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد و این بار می‌تواند حریف قدری برای شهرداری اردبیل باشد.

تیم شهرداری اردبیل با کسب 25 امتیاز از 24 بازی در رده پانزدهم قرار دارد و در تلاش است با کسب سه امتیاز بازی فردا خود را تا میانه‌های جدول برساند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی