انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شهرداری و شورای شهر اردبیل در آستانه ایام‌الله دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: شورای شهر اردبیل به مناسب فرار رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تخفیفات ویژه‌ای برای همشهریان تصویب و به شهرداری اعلام کرده است.

وی افزود: بر اساس این تصمیمات از یکم تا 22 بهمن ماه شهرداری اردبیل به تمامی مطالبات خود 30 درصد تخفیف ارائه خواهد داد و این تخفیف از روزهای 23 بهمن تا 15 استفد ماه 25 درصد و از 15 اسفند تا شب عید 20 درصد خواهد بود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: این موضوع یک فرصت تکرار نشدنی برای همشهریان بوده که می‌توانند از این فرصت برای پرداخت مطالبات و بدهیهای خود به شهرداری اردبیل استفاده کرده و از تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده تا حد مطلوب استفاده کنند.

مشکلات و موانع حقوقی پروژه پل قدس برطرف شد

خوشبخت با اشاره به مشکلات پروژه قدس بیان کرد: این پروژه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای شورای شهر و شهرداری اردبیل برخوردار است که در این راستا با تلاشهای صورت گرفته تمامی مشکلات  و موانع حقوقی موجود در روند احداث این پل به طور کامل برطرف شده و پیمانکاران نیز نسبت به شروع عملیات اجرایی پل قدس تسریع خواهند کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بانک شهر، طرف قرارداد احداث پروژه پل قدس نیز اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه بسیار مهم را پیش‌بینی کرده و با تخصیص این اعتبارات عملیات احداث این پل هر چه سریعتر پیگیری می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی