انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ساختارشکنی در ذات اصلاح‌طلبان است

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

منصور حقیقت‌پور در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد اظهارات اخیر زیباکلام در همایش «بایدها و نبایدهای پس از توافق هسته‌ای در اردبیل»، اظهار کرد: بنده متن این سخنان را در خبرگزاری فارس مرور کردم و جز اظهار تأسف و تأثر نباید به این اظهارات واکنشی دیگر نشان داد.

وی با بیان اینکه سخنان سخیف و به دور از تعقل زیباکلام قابل پاسخ دادن نیست، گفت: اظهاراتی که در محورهای مختلف این فرد انجام داده است، اظهاراتی برگرفته از عمق کینه و عداوت با اصول اساسی انقلاب اسلامی است که در آن بر استکبار‌ستیزی، کرنش نکردن در برابر قدرت‌های ظالم دنیا، اصول آزادگی و استقلال مورد تردید یا رد قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: گذشت تاریخ نشان داده است که همه اظهارات ساختارشکنانه اصلاح‌طلبان جز بی‌آبرویی و خفت و خواری نتیجه‌ای برای آنان به دنبال نداشته و این اوج دشمنی داخلی عده‌ای با انقلاب و آرمان‌های آن است که همچنان احساس می‌کنند در دولت تدبیر و امید که به روش اعتدالی روی آورده است، می‌توانند اظهاراتشان را بیان کنند.

حقیقت‌پور بیان کرد: هر چند فضای انقلاب اسلامی فضای آزادی و دموکراسی واقعی است اما نباید اجازه دهیم عده‌ای در داخل با شکستن تمام قواعد و ساختارهای حاکمیت، اصول و معیارهای نظام اسلامی بخواهند به 36 سال تلاش و زحمات این مردم دهن‌کجی کنند.

وی با اظهار تعجب از حضور تعدادی از مسئولان استانی به ویژه معاون استاندار اردبیل در جلسه ساختار‌شکنان یادآور شد: چه خوب بود که شریفی زمانی که اظهارات سخیف زیباکلام و دیگر دعوت‌شدگان را می‌شنید حداقل به نشانه اعتراض به این سخنان سخیف و غیر‌منطقی جلسه را ترک می‌کرد، اما آنطور که ما شنیدیم و خواندیم وی نیز در این جمع صحبت کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: انقلاب اسلامی در این 36 سال نشان داده است که این نظام به رغم داشتن سعه صدر محلی برای حضور و فعالیت ساختارشکنان نیست و امثال زیباکلام که امروز خارج‌نشین شده‌اند همواره سعی دارند تا اصول انقلاب اسلامی را زیر‌سئوال ببرند در حالی که خود آنها در این نظام به همراه دوستانشان هر نقد و انتقادی را از حاکمیت انجام می‌دهند اما خجالت نمی‌کشند که با این سخنان توهین و دهن‌کجی به اصول امام، انقلاب و شهدا می‌کنند.

حقیقت‌پور واکنش نیروهای انقلابی و ارزشی استان را به این اظهارات خفت‌بار ضروری خواند و تصریح کرد: جای قدردانی است که برخی از گروه‌ها و احزاب نیز در این زمینه واکنش‌هایی را نشان داده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی