انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

 

خوشبخت رئیس شورای شهر اردبیل
 
اردبیل – رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: به دلیل رکود اقتصادی لطمه و زیان وارده به پروژه‌های عمران شهری اردبیل در سال جاری قابل‌توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی اله خوشبخت شامگاه سه شنبه در جلسه شورای شهر با موضوع تصویب متمم بودجه شهرداری تصریح کرد: در سال جاری شهرداری با دو اتفاق مهم مواجه بود که اولی رکود اقتصادی حاکم بر درآمد شهرداری است.

وی با بیان اینکه درآمد شهرداری اردبیل با رونق اقتصادی شهر ارتباط تنگاتنگ دارد، اضافه کرد: به دلیل رکود حاکم بر درآمد شهروندان، بودجه سال جاری به صورت کامل محقق نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید به اینکه بودجه شهرداری متفاوت از دستگاه دولتی است و با وجود کمبود درآمد برخی از بخش ها از جمله هزینه های جاری قابلیت تغییر ندارد، تاکید کرد: کاهش ساخت و ساز ها خود از عوامل رکود بود که موجب کاهش محسوس درآمد شهرداری شد.

خوشبخت با بیان اینکه شهرداری پیش از موعد بررسی بودجه هرسال با پیمانکاران وارد عقد قرارداد می شود، تاکید کرد: در واقع شهرداری بر اساس پیش بینی تحقق درآمد خود اقدام به آغاز پروژه خاص می کند.

وی با اذعان به اینکه پیش بینی به صورت معمول با ۱۰ درصد کم و کاست همراه است، اضافه کرد: با این وجود بودجه شهرداری در سال جاری بسیار کمتر از مقدار پیش بینی شده محقق شد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل موضوع تاثیرگذار دیگر در فرایند عملکرد شهرداری اردبیل تغییر شهرداران بود که در مجموع با کمبود درآمدها بیشترین لطمه به پروژه‌های عمرانی وارد شد.

خوشبخت با تاکید به اینکه اگر بودجه اندک به تمامی پروژه ها توزیع می شد هیچ یک به فرجام نمی رسید، ادامه داد: به همین دلیل شهرداری بر اساس اولویت بندی پروژه ها را اجرا کرده است.

وی متذکر شد: با هدف نگاه منطقی به درآمد هزینه تلاش شده متمم نیز به واقعیت نزدیک باشد و بتواند در پیشبرد اهداف شهرداری تاثیرگذار باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی