انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دقایقی قبل صاعقه در مشگین‌شهر حادثه آفرید

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ


صاعقه در مشگین‌شهر سبب آتش‌سوزی ساختمان در مشگین‌شهر شد که خسارات مالی به جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بنابر اعلام منابع انتظامی، در پی اعلام شهروندان و مامورین آتش‌نشانی مشگین‌شهر به پلیس 110 در خصوص اصابت صاعقه و آتش‌سوزی منزل در کوی پاسداران، بلافاصله اکیپ انتظامی در محل حاضر می‌شود.

در بررسی اولیه مشخص می‌شود بیشتر قسمت‌های ساختمان، حدود 13 تخته فرش، مبل‌های موجود، کلیه وسایل آشپزخانه و ... با سوختگی از بین رفتند.

حسب پیگیری‌های خبرنگار فارس در اردبیل از سازمان آتش نشانی مشگین‌شهر در خصوص علت آتش‌سوزی، نتیجه واصله و نظریه اولیه کارشناس این سازمان حاکی از آن است که برخورد صاعقه با محل، ابتدا آیفون منزل را مورد اصابت قرار داده و با اتصال سیم کشی ساختمان از قسمت آیفون، کل بنا را به آتش کشیده است.

برآورد میزان دقیق خسارات وارده به عهده شرکت‌های بیمه مربوطه بوده، اما حسب بررسی میدانی اولیه توسط خبرنگار فارس، متاسفانه خسارات زیادی از این حادثه بر جای مانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی