انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حبیب کوهی در جلسه اعضای جبهه ایستادگی استان اردبیل اظهار کرد: عزل و نصب‌هایی که اخیراً در حوزه بخشداری‌ها و حتی دهیاری‌ها رخ داده، بوی انتخاباتی می‌دهد و بنده از استاندار اردبیل می‌خواهم که با مراقبت بیشتر اجازه ندهند تا عزل و نصب‌های مشکوک در آستانه انتخابات مجلس رخ بدهد یا بخواهند برای انتخابات، افراد تأثیرگذار را چینش کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت برگزاری سالم انتخابات است و همان آقایانی که زمانی فتنه‌گر بوده و امروز در رأس کار هستند، باید بدانند که حق استفاده از امکانات دولتی را در انتخابات ندارند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با بیان اینکه استاندار این استان باید با درایت بیشتر در عرصه مدیریتی کار را بر عهده بگیرد، تصریح کرد: ‌استاندار اردبیل نباید به افراد منتسب به جناح‌ها و جریان‌های خاص اجازه دهد تا در فضای توزیع مدیریت‌ها ورود پیدا کرده و وضعیت مدیریتی در استان را بحرانی کنند.

کوهی ضعف‌های مدیریتی را در استان مشهود اعلام کرد و گفت:‌ ما از همان مدیریتی که هفته گذشته انتقاد کردیم در هفته جاری سعی شد تا با پلاکاردهایی از همان مدیریت قدردانی شود در حالی که ضعف وی کاملاً مشهود و معلوم است.

مردم در بیمارستان‌ها از ضعف نظارت گله‌مند هستند

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل نظارت در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و دانشگاهی را در حد صفر اعلام کرد و افزود: جالب است که در مراکز بیمارستانی از پرستار گرفته تا پزشک نه تنها بیمار را تحویل نمی‌گیرند بلکه فضای بی‌احترامی حاکم است و یک پزشک به جای آن که بر سر مسئولیت و مأموریت خود باشد در حالی که با گوشی همراه خود در فضای مجازی سیر می‌کند، بی‌احترامی و بی‌حرمتی به بیماران روا داشته می‌شود.

کوهی به تبانی بین آزمایشگاه‌ها، ‌داروخانه‌ها و پزشکان اشاره کرد و ادامه داد: در یک تبانی آشکار بین پزشکان و آزمایشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم که بی‌خود و بی‌جهت چندین نمونه آزمایشگاهی از یک مریض گرفته می‌شود در حالی که بسیاری از این آزمایش‌ها اصلاً به درد نمی‌خورد.

برخی مدیریت‌ها را با پول می‌خرند

کوهی با بیان اینکه عده‌ای برای گرفتن مدیریت حتی حاضر هستند پولی را در قبال آن پرداخت کنند، بیان کرد:‌ دیگر زمان شایسته‌سالاری گذشته و عده‌ای برای رسیدن به مدیریت حاضر هستند، پول بدهند تا آن مدیریت را بگیرند.

وی با بیان اینکه در هر دو اردوگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان فعالیت احزاب را به صورت مداوم و مستمر شاهد نیستیم، اضافه کرد: جالب است این احزاب دولت‌ها را همواره به نام خود مصادره می‌کنند و جالب‌تر اینکه هم احمدی‌نژاد و هم روحانی به صراحت اعلام کردند که هیچ یک از ما وابسته به هیچ حزب، گروه و جریانی نبودیم.

کوهی اظهار کرد: فعالیت کنونی احزاب بیشتر در آستانه انتخابات به شکل دلالی و تبلیغاتی است و اکثر آنها دنبال سهم‌خواهی هستند؛ هر چند که با فعال شدن خانه احزاب امید می‌رود بسیاری از این ضعف‌ها از بدنه فعالیت احزاب برداشته شود.

وی تصریح کرد: همه نیز امروز از حزب اصلاح‌طلب گرفته تا اصولگرا ادعای نیروی ارزشی را دارند اما تنها دو ماه مانده به انتخابات در عرصه حاضر می‌شوند و سعی می‌کنند تا به اشکال مختلف فضای انتخاباتی را به نام خود مصادره کنند.

کوهی با بیان اینکه جبهه ایستادگی یک برند در عرصه سیاسی است که همیشه با فعالیت مستمر خود با همراهی نخبگان جامعه سعی کرده تا امر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را انجام دهد، گفت: ما با دعوت از همه طیف‌ها و نمایندگان فعلی و کاندیداهای مجلس سعی داریم تا عملکرد آنها را سنجش کنیم و واقع‌بینانه پاسخگویی آنها را به مردم مشاهده کنیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: به نظر می‌رسد هر هفت نماینده این استان ضعیف هستند و ما به نمایندگانی در دوره دهم نیاز داریم که با شجاعت، روابط عمومی بالا، ‌تخصص و کارنامه درخشان بخواهند در عرصه انتخابات حاضر باشند.

کوهی با بیان اینکه ما دنبال سهم‌خواهی نیستیم و با داشتن 88 نماینده در مجلس و چهار وزیر در کابینه دولت یازدهم جبهه ایستادگی سعی دارد تا فضای رقابتی سالم انتخاباتی را فراهم بیاورد، بیان کرد: ما تمام فعالیت نمایندگان را در این چهار سال رصد کرده و پیگیر فعالیت‌ها و تحرک آنها در حوزه‌های مختلف بودیم اما متأسفانه عده‌ای از آنها همچنان سرگرم برخی فضاسازی‌هایی بودند که به جای پاسخگویی به احزاب، نخبگان و رسانه‌ها در روستاها دنبال رأی جمع کردن هستند.

وی اضافه کرد: ما نماینده‌ای شجاع و با جسارت می‌خواهیم‌ که با تسلط به زبان فارسی وزیر را بازخواست و حق و حقوق مردم استانش را طلب کند وگرنه نماینده‌ای که نتواند حتی یک بار با رئیس جمهور در قالب مجمع، دیداری داشته باشد تا در حل مشکلات مردم تأثیرگذار باشد، به درد نمی‌خورد.

کوهی با انتقاد از دعواهای بی‌نتیجه اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل به دلیل عزل و نصب‌هایی که در حیطه اختیارات آنها نیست، ادامه داد: باید مردم این استان در انتخابات پیش رو به نماینده‌ای رأی بدهند که از روابط عمومی بالا، تخصص و کارنامه درخشانی برخوردار باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی