انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن پروژه نفوذ را به شدت در انتخابات مجلس خبرگان دنبال می‌کند و به فکر ورود احزاب و جریان‌های خاص به این انتخابات است.

خبرگزاری فارس: دشمن پروژه نفوذ را در انتخابات مجلس خبرگان به شدت دنبال می‌کند / نباید از فتنه‌های جدید آمریکا غافل شویم
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی جبهه اصولگرایان در اردبیل با اشاره به برگزاری انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینکه در حال حاضر اختلافی بین احزاب و گروه‌های اصولگرا وجود دارد غیرقابل انکار است اما روند کار به گونه‌ای است که ایجاد انسجام و اتحاد در جبهه متحد اصولگرایان با رعایت اصول اخلاقی و منطقی امیداورکننده به نظر می‌رسد.

وی ضرورت هم‌افزایی نیروهای انقلابی اصولگرا را در آستانه انتخابات با یک وحدت حداکثری یادآور شد و گفت: امروز مهم‌ترین موضوعی که در کشور قابل طرح و پیگیری است جریان انتخابات خبرگان رهبری است که حتی اهمیت و حساسیت آن بیشتر از انتخابات مجلس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: کرسی‌های مجلس خبرگان رهبری در این سال‌ها از 76 کرسی به 88 کرسی رسیده و در مجلس خبرگان شش کار گروه فعال است و بر اساس اصول 111،107، 108 و 109 با حساسیت مسائل مختلف کشور به ویژه نظارت بر رهبری را پیگیری می‌کنند.

ستوده با بیان اینکه کمیسیون‌های مختلف مجلس خبرگان فعالیت داشته و مسائل و موضوعات مختلف را در کشور رصد می‌کنند، گفت: اینکه برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 800 نفر در کشور ثبت نام کرده‌اند و تعداد داوطلبان افزایش بسیار چشمگیری یافته است خود جای تأمل، سؤال و نگرانی دارد به طوری که مگر می‌شود یک فردی که فاقد صلاحیت است در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کند.

این مسئول شرط اولیه برای حضور در مجلس خبرگان را به عنوان کاندیدا، رسیدن به نقطه اتحاد، فقاهت، دیانت و اصول اخلاقی اعلام کرد و افزود: باید برای کسب شرایط علمی افراد در امتحان کتبی و شفاهی شرکت کنند ولی به نظر می‌رسد در این شرایط ثبت نام‌ها به حدی گسترده است که جبهه اصولگرایان منتظر تصمیم‌گیری و ارائه نظر جامعه مدرسین و روحانیت هستند تا بالاخره کاندیداهایی را در انتخابات معرفی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امروز بحث نفوذ در مجلس خبرگان رهبری به ویژه نفوذ جریان‌های خاص مطرح است و شرایطی را به وجود آورده که باید هوشیار باشیم و اجازه رخنه و نفوذ را ندهیم.

وی نقشه دشمنان را در نفوذ به مجلس خبرگان رهبری نقشه‌ای خطرناک توصیف کرد و یادآور شد: باید با اصول و ارزش‌های نظام اسلامی و دیدگاه جامعه مدرسین و روحانیون در این انتخابات حرکت کرد و افرادی که به چهار تفکر گفتمان انقلاب ، اصول نظام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و خود مقام معظم رهبری دیدگاهی مثبتی دارند به عنوان اصلح‌ گزینه در مجلس خبرگان رهبری را برگزید.

رفتار مقام معظم رهبری با فتنه‌گران حاوی پیام‌های خاص است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالگرد 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تأکید کرد: اگر فتنه 88 اتفاق نمی افتاد، امروز تمام احزاب، گروه‌ها و جناح‌های کشور در کنار هم با محوریت همگرایی در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت متحدتری داشتند و در مقابل سربازگیری شبانه دشمنان و استفاده آنها از ابزارهای نرم‌افزاری متعدد با قدرت و صلابت بیشتر حاضر بودند.

ستوده با اظهار تأسف از تشکیل 15 میلیون فقره پرونده قضایی در سطح کشور در طول سال اظهار کرد: امروز آسیب‌های اجتماعی به ویژه خشونت، طلاق و اعتیاد جامعه ما را متوجه آسیب‌های متعدد کرده و حتی به فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها منجر شده است.

وی توسعه شبکه‌های اجتماعی رسانه‌های مختلف، ورود نسل جوان به شبکه‌های اجتماعی را در تبادل اطلاعات و تغییر ماهیت اندیشه و تفکر نسل آینده یادآور شد و گفت: اگر امروز شاهد آن هستیم که هزاران وبلاگ طراحی می‌شود و روزانه 264 هزار پیامک رد و بدل می‌شود باورمان بر این است که دشمن به شدت برنامه توسعه‌ای خود را دنبال می‌کند و به فکر تغییر باور نسل امروز و آینده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در گفتمان نسل امروز برخی خداها و آسیب‌ها را در تحکیم باورهای دینی و اعتقادی مشاهده می‌کنیم به طوری که این خداها اسباب نگرانی و دغدغه روزافزون است و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا برخی مشکلات و نارسایی‌ها همچنان به خوبی قابل مشاهده بوده و مسئولیت خانواده‌ها را در مراقبت بیشتر از نسل آینده گوشزد می‌کند.

ستوده بیان کرد: نباید احساس کنیم که دیگر فتنه‌ها تمام شده و یا فروکش کرده است در حالی که در شکل و قالبی دیگر و پیچیده‌تر از فتنه 88 به خود گرفته است و تلاش‌‌ها دارد تا نظام اسلامی ما دچار چالش و انحراف شود.

وی با اشاره به روند فتنه 88 و گوشزد کردن بسیاری از مسائل از سوی مقام معظم رهبری با دعوت از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در 26 خرداد سال 88 و تذکرات معظم له در نماز جمعه 29 خرداد گفت: از هر راهی که نظام برای قانع کردن گزینه انتخابات سال 88 وارد شد جوابی گرفته نشد و حتی فرصت یک هفته‌ای رسیدگی به شکایت نیز موردقبول فتنه گران قبول نگرفت و اتفاقاتی که بعدها رخ داد ثابت کرد تا در برابر قدرت این ملت فتنه‌گران بی‌آبرو می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در قضایای فتنه 88 مقام معظم رهبری نه تنها خارج از عرف هیچ هیئت فوق‌العاده‌ای را تشکیل ندادند بلکه هیچ نهادی را به بی‌کفایتی در مقابل فتنه متهم نکردند و حضرت آقا در آن مقطع دست به هیچ عزل و نصبی نزده و با آرامش سعی کردند مدیریت شایسته‌شان را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: باید مسئولان یوم‌الله 9 دی را به مانند 22 بهمن گرامی داشته و در برجسته کردن این روز تاریخی همت و تلاشی راستین داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی