انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

در انتخابات کاملا بی طرف هستم

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ب.ظ


امام جمعه اردبیل: در انتخابات کاملا بی طرف هستم

استان ها

اردبیل - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تاکید کرد که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کاملا بی طرف بوده و مردم بنا به تشخیص خود به نامزد اصلح رای خواهند داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل گفت: در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خاصی از کاندیدایی ندارم و خود اهالی باید در تشخیص صلاحیت سکانداری چهارساله کشور دقت کنند.
وی بیان کرد : در انتخابات شوراها نیز از هیچ لیستی حمایت خاص ندارم ، مردم قیم نمی خواهند و فصل الخطاب، تشخیص خود مردم است.
وی بیان کرد: تمام نقاط شهر و تمام نامزدها برای اینجانب محترم هستند ، نظر بنده لزوم رای دادن به شایستگی هاست؛ خواه از شمال شهر یا ازجنوب؛ یا مرکز شهربوده و یا در حاشیه ساکن باشد.
آیت الله عاملی موسم انتخابات را موسم رواج شایعه ذکر کرده و افزود: همه باید مواظب باشند شیطان حسنات آنها را غارت نکند مثل خوبی است که مال انسان را یک جا می برند ولی ایمانش را هزار جا.
وی افزود: اگر کاندیدایی خودش یا طرفدارانش به افراد و نهادهای رسمی، فحاشی و اهانت و هتاکی کردند، خودشان را از صلاحیت انداخته است.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها با تسلیت شهادت مرزبانان ایران اسلامی در مرز پاکستان که برای چندمین بار اتفاق افتاده از مسئولین خواست در برابر این دولت به صِرف تذکر اکتفا نکنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز با تکریم مقام پاسداری و جانبازی از نقش خطیر پاسداران و جانبازان در اقتدار و استقلال و عزت کشور اسلامی تجلیل کرد.
وی همچنین به مناسبت روز معلم اظهار داشت: بهشت و جهنم و پیشرفت و سقوط جامعه در دست نظام تعلیم و تربیت آن جامعه است و قدرت تعلیم و تربیت از تمام قدرت ها بالاتر است و برای رسیدن به یک نظام تعلیم و تربیت آرمانی باید معلمان و مربیان جامعه از مکانت رفیعی برخوردار باشند. نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تجلیل از مقام کارگر، آنها را از ارکان عزت کشور برشمرد و توجه بیشتر به این قشر را خواستار شد.
وی همچنین از دولت محترم به خاطر تصویب امتیاز بندر خشک برای اصلاندوز مغان تشکر کرد و آن را قدم مهمی در تقویت اقتصاد استان دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی