انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل:دانشگاه باید فضای کنکاش درست و انتخاب صحیح در انتخابات پیش‌رو باشد

معین‌الدین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پیش است ما همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مراکز دانشگاهی سعی خواهیم کرد تا با برگزاری نشست‌ها جلسات و هم‌اندیشی‌ها به صورت شفاف و روشن شاخص‌های انتخاب صحیح و درست و کارآمد را به دانشجویان معرفی کنیم که قطعاً از فضای سالم دانشگاهی در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در تقویت و توسعه کرسی‌‌های آزاداندیشی ما در فضای انتخابات پیش‌رو تمام تلاشمان بر این خواهد بود تا فضای دانشگاه به دور از التهاب و در یک بستر ترویج گفتمان مسیر انقلاب اسلامی بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل رویکرد بسیج دانشجویی و تشکل‌های انقلابی دانشجویی را بالا بردن آگاهی دانشجویان به دور ازنگاه حزبی، جناح‌ورزی و تعلق سیاسی به گزینش صحیح و انتخاب درست اعلام کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در این مسیر نقشه راه را برای همه ما به ویژه جامعه دانشجویی و نخبه ترسیم کرده است.

اسدی تصریح کرد: ما قطعاً این پرچم بصیرت جامعه دانشجویی را بر زمین نخواهیم گذاشت، بلکه در قالب رویکرد سپاه و بسیج تقویت جبهه بصیرت‌افزایی است سعی‌مان بر این خواهد بود تا به دانشجویان آگاهی و هوشیاری کامل را بدهیم تا مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

وی گفت: فضای منطقی و عقلانی دانشگاه باید فضای کنکاش درست و انتخاب صحیح در انتخابات پیش‌رو باشد که در این راستا بسیج دانشجویی تمام تلاشش را خواهد کرد تا یک حرکت ارزشی همراه با با توانمندی‌های جامعه دانشجویی در پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی به بهترین شکل انجام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی