مجتبی لاله

ساوالان خبر: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل در خصوص هدف از ایجاد مرکز رسانه های شهرداری اردبیل گفت: رسانه پایگاه و جایگاه مناسبی برای انجام تعاملات و تقویت ارتباط با مردم است و شهرداری اردبیل برای تأثیرگذاری مطلوب تر رسانه ها، این مرکز را دایر کرده است.

«مجتبی لاله» با اشاره بر استفاده مطلوب از شبکه های ارتباطی و فضاهای مجازی برای اطلاع رسانی و و انسجام بخشی به تبلیغات محیطی و شهری ابراز امیدواری کرد این مرکز با استفاده نظام مند از همکاری خبرنگاران و اصحاب قلم و مطبوعات تاثیرات زیادی در اطلاع رسانی شهری و توسعه فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه شهرداری ها در نظام اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و لزوم بهره مندی از کلیه ابزارهای ارتباطی به منظور تبیین و اطلاع رسانی این جایگاه و اقدامات شهرداری ها این مرکز را راه اندازی کرده ایم.

لاله اطلاع رسانی هدفمند شهری، تقویت هویت شهری با استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای، گسترش مشارکت های مردمی و همکاری های فرهنگی، ایجاد پایگاه و محل تجمع اصحاب رسانه و خبرنگاران، افزایش سطح آگاهی شهروندان و بهره گیری مثبت و هدفمند آنان از ابزارهای رسانه ای، ارتقاء سواد رسانه ای شهروندان، ساماندهی جریان های تأثیر گذار رسانه ای را از اهداف این مرکز برشمرد.

وی گفت برای رسیدن به توسعه اجتماعی نقش رسانه‌ها و همراهی و هم افزایی با مدیریت شهری در مسوولیت پذیری از یک سو و جامعه پذیری شهروندان در عرصه های گوناگون شهری ضروری است.

خبرنگار: پوپک قاسمی