انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

خلخال دشت در خلخال می ماند

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ


اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: تیم فوتبال خلخال دشت برای همیشه در این شهرستان می ماند.

علی نظری شیخ احمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک برد شیرین امروز تیم فوتبال خلخال دشت به بازیکنان و کادر فنی این تیم و مردم فوتبال دوست منطقه افزود: این تیم به رغم تغییر مالکیت باشگاه همچنان در خلخال ماندنی شد.
وی با قدردانی از مالک و سرمایه گذار جدید این باشگاه ، همچنین اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم در تلاش برای برد امروز مقابل حریف همدانی گفت: تیم فوتبال خلخال دشت مایه افتخار مردم خلخال به ویژه جوانان و علاقمندان به رشته پرطرفدار فوتبال این شهرستان است و فرمانداری خلخال از هر گونه حمایت های مادی و معنوی از این تیم در مسابقات لیگ دسته دو دریغ نخواهد کرد.
وی انتقال این تیم به تهران پس از تغییر مالکیت اخیر در باشگاه خلخال دشت را شایعه دانست و اظهار کرد: مالک و سرمایه گذار جدید این تیم به خوبی می داند که این تیم امید جوانان و ورزشکاران بوده و با تلاش های فراوانی که در گذشته برای کسب امتیاز حضور این تیم در لیگ دسته دو کشور شده هرگز اجازه انتقال تیم خلخال دشت به بیرون از این شهرستان داده نخواهد شد.
فرماندار خلخال افزود: با تمام محدودیت های موجود در خلخال تمام امکانات ورزشی شهرستان در اختیار تیم فوتبال خلخال دشت قرار گرفته و برای آماده سازی زمین پر از برف ورزشگاه تختی خلخال برای میزبانی بازی امروز تلاش زیادی از سوی مسوولان اجرایی شهرستان شد.
وی با تشکر از هیات فوتبال استان و مدیرعامل باشگاه خلخال دشت در همکاری برای برگزاری این بازی خانگی در ورزشگاه تختی خلخال گفت: برخی در تلاش برای برگزاری این بازی به بهانه های مختلف در شهری دیگر بودند که مانع از این کارشده و با فراهم کردن امکانات برگزاری این بازی در خلخال زمینه را برای پیروزی این تیم و کسب سه امتیاز شیرین بازی امروز فراهم کردیم.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی