انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۵ ب.ظ


به گزارش شلمچه نیوز به نقل از خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران، در مورد افزایش حقوق کارمندان اظهار کرد: موضوعات مربوط به نظام پرداخت‌ها در قانون مدیریت خدمات کشوری شرح داده می‌شود.

وی دنبال کرد: قانونی که فعلا در حال اجراست دوره پایلوت خود را سپری می‌کند و دولت با اصلاحاتی آن را به مجلس تقدیم کرد.

سخنگوی دولت گفته بود: این قانون در کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی‌ هست و یکی از اغراض این اصلاحیه این هست که نابرابری‌ها در پرداخت‌ها چه در امور شاغلان و چه در راستای مربوط با بازنشستگان رفع گردد.

نوبخت ابراز امیدواری نمود تا مجلس با اولویت دادن به ارزیابی اصلاح این قانون، زمینه کاهش نابرابری‌ها و حذف هرگونه تبعیض در پرداخت‌ها را مهیا کند.

وی گفته بود: آنچه که حالا در مورد حقوق شاغلان انجام می‌دهیم، این هست که متناسب با قیمت تورم هر ساله حقوق آنها را افزایش می‌یابد. در مورد بازنشستگان افزون بر این امر که به طور سنواتی به اندازه قیمت تورم، حقوق‌هایشان را افزایش می‌دهیم، برای کاهش نابرابری‌ها هم اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

سخنگوی دولت افزود: برای کاهش نابرابری‌های گذشته، سال قبل ۳۴۰۰ میلیارد تومان و سال کنونی هم در مجموع ۳۴۰۰ میلیارد تومان دیگر اضافی بر ۱۰ درصد در بودجه منظور گردید و به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی یادآور گردید: ما برنامه‌ریزی کردیم تا از سال آینده مبلغ بیشتری را برای کاهش نابرابری‌ها در مورد حقوق بازنشستگان اختصاص دهیم تا زمان اصلاح نابرابری‌ها کاهش یابد.

نوبخت در مورد پاره‌ای از خبر ها بیانگر از افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش به طور محرمانه دارند، اظهار کرد: خیر چنین چیزی نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۱
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی