انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

خبرنگار ، نماد وجدان بیدار جامعه

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

صدیف بدری

خبرنگار ، نماد وجدان بیدار جامعهعصر حاضر عصر اطلاعات و فن‌آوری است و در این میان، خبرنگار به عنوان کسی که فعل اطلاع‌رسانی توسط وی انجام می‌گیرد، نقشی مهم و غیرقابل اغماض دارد. خبرنگارانی که با قبول مصائب و مشکلات متعدد و خطراتی که جزء لاینفک این حرفه است قدم در راهی می‌نهند که تنویر افکار عمومی، آگاهی‌دهی به مردم و کشف و اعلان حقایق ثمره آن است. با وجود اینکه شاهد پیشرفت‌های شگرفی در زمینۀ ابزار و فن‌آوری‌های ارتباطی هستیم، همچنان خبرنگاران مؤثرترین مهره در امر دست‌یابی سریع به اطلاعات موثق و مطمئن هستند. خبرنگاران به عنوان نماد وجدان بیدار جامعه، زمینه‌ساز بصیرت‌دهی به جامعه و توسعه اجتماعی هستند.

روز خبرنگار که به تعبیر مقام معظم رهبری یادآور حماسه‌آفرینی آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهند، بهانه‌ای است تا از این عزیزان زحمتکش که با وجدان بیدار، تعهد و دلسوزی و با درنظر گرفتن مصلحت جامعه به روشنگری و تنویر افکار عمومی می‌پردازند، یادی کرده و خدمات صادقانه و بی‌منتشان را ارج نهیم.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام والای شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه، روز خبرنگار را به تمامی عزیزان فعال در این حوزه، علی‌الخصوص خبرنگاران فعال و توانمند استان اردبیل، تبریک گفته و توفیقات روزافزون این قشر فرهیخته در جهت تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر فرزانۀ انقلاب و اهداف دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی