انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
در ضیافت افطاری حزب اراده ملت خبر داد
به گزارش صدای ایران، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران امروز (پنج‌شنبه) در ضیافت افطاری اراده ملت ایران با اشاره به توافق هسته‌ای بین ایران و 5+1 اظهار داشت: موفقیت دیپلماسی کشور را در ماراتن نفس‌گیر و در تقابل با بزرگترین دولت‌های جهانی و بازیگران عرصه سیاست جهانی که به واقع غلبه عقلانیت و تعامل بر تقابل و تهاجم در سایه تدبیر و هدایت مقام معظم رهبری و اقتدار و پایمردی رئیس جمهوری محترم و هیأت مذاکره‌کننده و ایستادگی و مقاومت مردم ایران بود را تبریک می‌گویم.

وی افزود: یقیناً از این مقطع به بعد تحولات ایران، منطقه و جهان وارد عرصه جدیدی خواهد شد که قطعاً شکوفایی و سرافرازی این ملک و ملت را در آن شاهد خواهیم بود.

حکیمی‌پور با بیان اینکه سیاست و پیشنهاد حزب اراده ملت ایران همواره مذاکره رودرو با طرف اصلی مناقشه بوده است، گفت: خوشبختانه انتخاب ملت و تدبیر دولت هم همین بود و شرایط آن فراهم شد، شرایطی که در دوران دولت اصلاحات نیز کمابیش فراهم شده بود.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران ادامه داد: من از طرف خانواده حزب اراده ملت ایران این پیروزی را به رهبری، رئیس جمهور، دیپلمات‌های غیور، بدنه دولت و ملت بزرگ ایران خصوصاً شهدای هسته‌ای تبریک می‌گویم و از تدابیر و مدیریت منحصر به فرد مقام معظم رهبری و صبر و پایداری ملت ایران تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به رویکرد انتخاباتی حزب اراده ملت ایران خاطرنشان کرد: متأسفانه جریانی در اصلاحات در حال شکل‌گیری است که به غلط تصور می‌کنند تحولی صورت گرفته و زمینه‌ای فراهم شده که هر 290 کرسی مجلس را به آنان زده و بر تقدیر آنان نوشته‌اند فقط زحمت این جلوس بر این کرسی‌ها است که در زمان خود روی آن خواهند نشست.

دبیرکل حزب حاما تأکید کرد: همین تفکر غلط فاصله گرفتن اصلاح‌طلبان از جریان پویا و در حال تحرک جامعه جمعیتی 85 میلیون نفری شده که باید با تمام آنها مرتبط بوده و از آنان و برای آنان گفت. اکنون اصلاحات نیازمند اصلاح روش و شیوه برخورد با جامعه است جامعه‌ای که متشکل از طبقات مختلف است و همه از لیدر و روشنفکران خود انتظارات و مطالباتی دارند و تدابیری می‌خواهند که به یاری آنان در شرایط سخت و بحرانی بشتابد.

حکیمی‌پور با بیان اینکه مردم از لیدرها و جریانات راهکار و برنامه می‌خواهند، گفت: هیچ صدایی در جریان اصلاح‌طلبی در این زمینه شنیده نمی‌شود. حزب اراده ملت ایران به حول قوه الهی و با تکیه بر دانش و عقلانیت در حال تدوین برنامه جامع توسعه ملی و منطقه‌ای با تکیه بر توانمندی‌های سرزمینی امکانات و محدودیت‌های منطقه‌ای مبتنی بر واقعیت است که به زودی آن را با مردم در میان خواهد گذاشت.

وی معتقد است که مشارکت سیاسی لزوماً با کار حزبی و از کانال سازمان سیاسی صورت خواهد گرفت. امسال سال انتخابات است سال آشتی ملی، وحدت، همگرایی، تدبیر، عقلانیت، تکثرزدایی به دور از تک‌نظری و کج‌سلیقگی است.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران خاطرنشان کرد: موضع حزب ما در چارچوب جریان کلی اصلاحات و با حزب استقلال و اصول حزبی خود تبیین می‌شود نه وابستگی و اطلاعات کورکورانه.

وی از تشکیل ستاد انتخاباتی حزب حاما بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:‌ من از این تریبون فراخوان حضور برای کلیه اعضایی که در خود توان حضور و کاندیداتوری در انتخابات را می‌بینند اعلام می‌کنم و از تک تک اعضا می‌خواهم به انتخاب اصلح روی آورده و صالحین خود را برای ورود به مجلس آماده کنند ما باید حداقل 140 کاندیدا در انتخابات مجلس دهم داشته باشیم.

حکیمی‌پور ادامه داد: حزب حاما با دکترین خاص خود وارد انتخابات خواهد شد ما در تمام زمینه‌ها برای توسعه کشور برنامه داریم ما حتی برای توسعه یکپارچه، نظامند و توسعه از درون خودمان نیز برنامه داشته و حتی برنامه پس از تحریم را نیز تدوین می‌کنیم تا امکانات، اعتبارات و توانمندی‌های کشور به هرز نرود.
منبع: فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی