انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای حکم ابقای صمد نوتاش به عنوان رئیس هیئت فوتبال را تا زمان برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل صادر کرد.

خبرگزاری فارس: کفاشیان حکم رئیس فعلی هیئت فوتبال اردبیل را صادر کرد/ثبت‌نام 15 نفر برای انتخابات این هیئت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حکم که توسط دبیر فدراسیون فوتبال به مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل اعلام شده، آمده است: به استناد بند 9 ماده 19 اساسنامه هیئت فوتبال در صورت فوت، از کارافتادگی، غیبت موجه بیش از دو ماه، استعفا و یا برکناری رئیس هیئت، نائب رئیس و سرپرست موقت می‌تواند مسئولیت هیئت فوتبال را برعهده بگیرد.

در این حکم آمده است: هیئت فعلی استان اردبیل مشمول ماده یاد شده نمی‌باشد بنابراین تا انتخاب رئیس هیئت جدید توسط مجمع هیئت فوتبال استان رئیس هیئت قبلی صمد نوتاش با وجود گذشت چهار سال کماکان و تا برگزاری انتخابات در پست ریاست هیئت ابقا شده و باقی می‌ماند و ریاست این هیئت را عهده‌دار است.

در روزهای گذشته با اتمام مهلت ریاست چهار ساله هیئت فوتبال استان اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان این استان محمدرضا برادران را به عنوان سرپرست به فدراسیون فوتبال معرفی کرده بود که بر اساس این حکم صمد نوتاش همچنان در سمت خود باقی مانده و تا زمان برگزاری انتخابات هیئت در این مسئولیت انجام وظیفه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برای انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل که قرار است ماه‌های آینده برگزار شود، بیش از 15 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
انتخاب اردبیل

اردبیل

ورزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی