انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استاندار اردبیل گفت: حفظ بی‌طرفی در انتخابات پیش رو رویکرد اصلی فرمانداران و مدیران اجرایی استان اردبیل است تا انتخابات در فضای با اعتماد و وثوق کامل برگزار شود.

استاندار اردبیل:خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از استان اردبیل، مجید خدابخش در نشست با معاونان و مدیران استانداری در استانداری اردبیل اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا بستر مشارکت بالای مردم در انتخابات فراهم آمده و زمینه وفاق ملی در سایه انتخابات فراهم آید.

وی تصریح کرد: دولت در تلاش است تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور حداکثری مردم و به صورت کاملاً رقابتی برگزار شود.

استاندار اردبیل گفت: سیاست دولت حفظ بی‌طرفی کامل در انتخابات است و اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، برای مسئولان مهم نیست چراکه انتخاب حق مردم است و باید به عنوان امانتی گرانقدر و حق‌الناس محترم شمرده شود.

خدابخش با توصیه به فرمانداران و مدیران اجرایی برای حفظ بی‌طرفی در انتخابات تاکید کرد: هیچ مقام دولتی حق ندارد له و یا علیه نامزدی موضع‌گیری کرده و سخن بگوید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای ما قانون فصل‌الخطاب است و مسئولان و تمامی دست‌اندرکاران انتخابات باید سعی کنند که هر تصمیم و اقدام آنها بر‌اساس قانون انتخابات باشد.

خدابخش بیان کرد: ستاد انتخابات و ستاد امنیت آن در استان تشکیل یافته و تاکنون جلسات مختلفی برای آموزش مجریان انتخابات برگزار و زمینه هماهنگی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌های برگزاری انتخابات نیز در حال انجام است.

طاهر شریفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز از فرمانداران و بخشداران استان نیز خواست تا در رابطه با نامزدهای احتمالی هوشیار باشند و از حضور در آیین‌هایی که به نحوی منتسب به این نامزدهاست، خودداری کنند چراکه این حضور حتی در آیین‌های ختم و ترحیم نیز از سوی عده‌ای به عنوان طرفداری از یک نامزد تفسیر و تبلیغ می‌شود.

معاون استاندار اردبیل تاکید کرد: دولت در انتخابات نهایت امانتداری را می‌کند و تمام هم و غمش نیز برگزاری سالم و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
انتخاب اردبیل

انتخابات اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی