انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

جلوس بر کرسی مجلس با طعم ریا!

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ


کسانی که کرسی مجلس شورای اسلامی رابرای جلوس نشانه رفته اند و یا برای حفظ آن درتلاشند، همدلی و همزبانی را مد نظر قرار دهند نه کسب آرای ریاکارانه را.

به گزارش به نقل از کیویمیز، گویا مقدمات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان توسط وزارت کشور آغاز شده است، لیکن  تعداد کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که فی الحال کرسی دار مجلس هستند، بواسطه عدم حصول تعهدات داده شده به مردم  این بار از جذب اکثریت آراء مردمی محروم خواهند شد؛ چراکه شرایط نامناسب بودجه ای کشور و تخصیصات آن و گاه برخی سوء مدیریتها تعهدات داده شده به مردم را تحت الشعاع قرار داده است.

از این سو کلام نمایندگان منتخبی که نتوانسته اند خواسته نسبی مردمی را جامه عمل بپوشانند دیگرخریدار نخواهد داشت و نمایندگانی موفق به کسب رای مجدد خواهند شد که به دور از کدورت ها و تخریب ها بتوانند به اجماع به یک وحدت نظر مشترک برسند.

اما چندصباحی است کسانی که کرسی مجلس شورای اسلامی را برای جلوس  نشانه  رفته اند و یا برای حفظ آن درتلاشند؛ باشرکت در برخی محافل و مجالس ختم که حتی نسبت خویشاوندی نزدیکی هم ندارند؛ پیشقدم بوده و متاسفانه پیشتر با نیت جذب آراء مردمی حضور می یبابند نه برای همدردی و همزبانی.

در حالی که این امر بوی سایلی آراء و ریاکاری می دهد و بدور از شأن و شخصیت  کسانیست که قرار است زمام دار و وکیل مردم در صحنه سیاسی و اجرایی کشورشان باشد.

اگر مرد عمل هستید در سایه رهنمودهای ولی امرتان "سید علی" با ارائه کار صادقانه و خدمت رسانی بیشتر زیباترین رزومه کاری راخلق کنید؛ چراکه حل مشکلات خرد و کلان مردم بالاترین همدردی است که با این وجود ناخواسته محبوب دلها و خالق می شوید.

اکثریت آراء در ید با کفایت شما قرارخواهد گرفت اگر همدل و همزبان امت و ملت باشید.

اصلاح طلب و یااصول گرا مفهومی ندارد و زمانی حیات و مفهوم می یابند که در عمل نه با لق لقه زبان بر ریل و محور کلام امام خمینی که فرمودند: (پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت شما هرگز آسیبی نرسد)حرکت کنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
انتخاب اردبیل

انتخابات اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی