انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
قرار است در این نشست علاوه بر حجت الاسلام مهدی ستوده ، آقایان حبیب کوهی از جبهه ایستادگی ، کلام ا... صفری از جبهه پایداری ، توحید مجیدی از جبهه پیروان خط امام و رهبری وحزب موتلفه و همچنین خانم معصومه محسن زاده از جامعه زینب (س) به طرح دیدگاه ها و سخنان خود بپردازند ...

در حالی که گروههای 23 گانه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل از ماهها پیش جلسات انتخاباتی خود را آغاز کرده اند ، در روزهای اخیر نشانه هایی از شروع تحرکات انتخاباتی جبهه اصولگرایان استان نیز به چشم می خورد.

به گزارش تابناک اردبیل، اگرچه پیش از این دو تشکل اصولگرا در استان یعنی جبهه ایستادگی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فعالیت های محسوس تری داشته اند ، اما در مجموع در دو سال گذشته فعالیت جبهه اصولگرا در استان خیلی پررنگ نبوده و دست کم خیلی رسانه ای نشده است.

در شرایطی که تنها دو ماه تا انتخابات سرنوشت ساز مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باقی مانده است ، بسیاری از هواداران جبهه اصولگرایی در استان معتقدند تشکل های اصولگرا از فعالیت لازم برخوردار نیستند. در عین حال برگزاری برخی جلسات محفلی حامیان احمدی نژاد در اردبیل نیز که در سکوت تعمدی خبری برگزار می شود ، هنوز بازتاب خاصی برای ایجاد تحول و نشاط سیاسی در استان نداشته است.

با این حال امروز روابط عمومی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان در تماس با سایت تابناک اردبیل اعلام کرد قرار است ساعت 18 و 30 دقیقه فردا چهارشنبه ، جلسه هم اندیشی جبهه اصولگرایان استان اردبیل در دفتر این تشکل واقع در مابین چهارراه حافظ و پل سعدی ، روبروی دانشکده پرستاری نبش کوچه طهماسبی نژاد برگزار شود.

بر اساس این خبر قرار است در این نشست علاوه بر حجت الاسلام مهدی ستوده ، آقایان حبیب کوهی از جبهه ایستادگی ، کلام ا... صفری از جبهه پایداری ، توحید مجیدی از جبهه پیروان خط امام و رهبری وحزب موتلفه و همچنین خانم معصومه محسن زاده از جامعه زینب (س) به طرح دیدگاه ها و سخنان خود بپردازند.

باید منتظر ماند و دید که آیا با برگزاری این جلسات ، سرعت قطار جریان اصولگرایی باز هم به روزهای بی ترمز گذشته می رسد یا خیر؟ و دست کم آیا اصولگرایان استان می توانند در آستانه انتخابات مجلس به لیست واحدی برای حمایت از کاندیداهای مورد اجماع خود در حوزه های پنج گانه انتخابیه استان برسند یا خیر؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی