انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

جسد بی‌جان کوهنورد مشگین‌شهری کشف شد

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

جسد بی‌جان یزدان محرمی کوهنورد مشگین‌شهری و عضو تیم ملی پس از سه روز در خیاوچایی مشگین‌شهر کشف شد.

خبرگزاری فارس: جسد بی‌جان کوهنورد مشگین‌شهری کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یزدان محرمی‌خیاوی کوهنورد نامی شهرستان مشگین‌شهر و عضو تیم ملی امید هیمالیانوردی که سال پیش قله 7546 متری «موستاق آتا» (پدر کوه یخ) کشور چین را نیز فتح کرده بود به دلایل نامعلومی در گذشت.

گفته‌ها درباره فوت این ورزش‌کار حاکی از آن است که جسد بی‌جان این ورزش‌کار با اخلاق مشگین‌شهری بعد از سه روز در پارک جنگلی مشگین‌شهر پیدا شده است.


یزدان محرمی در قله موستاق آتا

فعلا هیچ مقام مسئولی در این رابطه اظهار نظر رسمی نکرده است.


استقبال از کوهنوردان ایرانی در فرودگاه امام

به گزارش خبرگزاری فارس، موستاق آتا که با درجه سختی UIAA C 2 به خاطر وجود شکاف‌های یخی عظیم و ریزش ناگهانی بهمن، تاکنون جان کوهنوردان بسیاری را گرفته، سال پیش زیر پاهای این جوان مشگین‌شهری و هم تیمی‌هایش حرفی برای گفتن نداشت و این ورزش‌کار با اخلاق توانسته بود پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران را در این قله 7546 متری به اهتزاز در بیاورد.

یزدان محرمی 24 ساله به عنوان اولین عضو مشگین‌شهری تیم ملی کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران و اولین هفت هزار متری نورد مشگین‌شهری شناخته شد.

خبرگزاری فارس درگذشت این ورزش‌کار با اخلاق را به جامعه ورزش استان و خانواده این مرحوم تسلیت عرض می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی