حمید لطف اللهیان

ساوالان خبر: حمید لطف‌ اللهیان در جلسه توسعه برنامه‌های ورزش همگانی در اردبیل اظهار کرد: شهرداری با رویکرد توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، توجه به ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی هدف‌گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: ‌ما معتقدیم هر چه سلامتی و نشاط مردم افزایش پیدا کند، به همان میزان بستری فراهم می‌آید تا مردم با انگیزه و علاقمندی در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کنند.

شهردار اردبیل گفت: در همین راستا ما مجموعه تفریحی، توریستی شورابیل را در یک طراحی متفاوت به گونه‌ای سامان می‌دهیم تا رینگ پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و جاده سلامت در آن دایر شود.

لطف‌اللهیان افزود: تا اردیبهشت ماه این مسیرها و جاده‌های سلامت با هدف حضور مردم برای برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش‌های صبحگاهی فراهم می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با راه‌اندازی جاده سلامت در کناره هفت کیلومتری شورابیل، از ورود خودروها به این رینگ جلوگیری شده و یک فضای مناسب تفریحات سالم و ورزش با نشاط فراهم می‌آید.

لطف‌اللهیان همچنین از راه‌اندازی ایستگاه‌های تحویل دوچرخه‌ به هموطنان برای دوچرخه‌سواری خبر داد و اضافه کرد: شهرداری با راه‌اندازی رینگ دوچرخه‌سواری تلاش می‌کند تا دوچرخه‌های رایگان را در اختیار مردم قرار دهد تا آنها با استفاده از کارت شهروندی بتوانند از این دوچرخه‌ها استفاده کنند.

شهردار اردبیل ادامه داد: در کنار توسعه فضاهای گردشگری، توجه به برنامه‌های ورزشی نیز بر نشاط و شادابی مردم، گردشگران و مسافران می‌افزاید و یک شرایط متفاوت‌تری در ارتقا سلامتی مردم رقم می‌خورد.