انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ثبت نام 56 نفر برای عضویت در شوراهای خلخال

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ


اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: تاکنون 56 نفر در این شهرستان داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای شهری و روستایی شده اند.


فریدون بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 20 نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهرهای خلخال ، کلور و هشجین و 36 نفر نیز برای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان بوده است.
وی گفت: در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خلخال می بایست 15 نفر از داوطلبان در سه شهر خلخال ، کلور و هشجین به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این سه شهر و نیز 276 نفر در 89 روستای این شهرستان به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی روستا با آرای مردم انتخاب شوند.
وی با بیان اینکه برای ثبت نام شوراهای اسلامی سه شهر خلخال ، کلور و هشجین بیش از 100 نفر پیش بینی شده است اظهار کرد: با توجه به 2 روز باقیمانده از مهلت ثبت نام به داوطلبان شهر و روستاهای این شهرستان توصیه می شود از فرصت باقیمانده استفاده کرده و اقدام به نام نویسی کنند.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی