انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام بیش از 6 هزار نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل خبر داد.

298 نفر نیز داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماریا موسوی افزود: ثبت نام 6 هزار و 270 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری ها قطعی شده و به محض باز شدن سامانه از طریق وزارت کشور، ثبت نام قطعی بقیه داوطلبان نیز که پرونده خود را در مهلت مقرر، به فرمانداری ها و بخشداری ها تحویل داده اند، انجام خواهد گرفت و متعاقبا آمار نهایی داوطلبان به استحضار هم استانی های عزیز خواهد رسید.

وی گفت: طبق برنامه زمان بندی شده انتخابات، زمان ثبت نام برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا ساعت 24 ششم فروردین ماه انجام‌شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: از این تعداد، 938 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و 5 هزار و 332 نفر نیز برای انتخابات شوراهای روستاها ثبت نام نموده اند.

موسوی افزود: 159 نفر از داوطلبان از بانوان هستند که از این تعداد، 71 نفر برای شوراهای شهر و 88 نفر برای شوراهای روستا ثبت نام نموده اند.

وی گفت: 6 هزار و 111 نفر از داوطلبان نیز مرد هستند که 867 نفر برای شوراهای شهر و 5 هزار و 244 نفر نیز برای شوراهای روستاها ثبت نام نموده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: یک هزار و 527 نفر از داوطلبان سابقه عضویت در شوراهای استان را دارند.

موسوی افزود: در روز آخر ، 2862 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان ثبت نام نمودند.

وی بیان کرد: 298 نفر نیز داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل شده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی