انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


پس از 30 سال دوری تیم کشت و صنعت و دامپروی مغان از ورزش شهرستان پارس آباد، این تیم دوباره پا به عرصه میادین فوتبال گذاشت.

به گزارش خبرنگار  به نقل از آران مغان، سال های نه چندان دور بود که شرکت کشت و صنعت دامپروی مغان به مدیریت عیسی کلانتری تیمی قدرتمندی متشکل از جوانان منطقه در این استان که نام نشانی برای خود داشت تشکیل داد. در آن زمان آنقدر از این تیم حمایت و پشتیبانی شد که حتی  تیم های مطرح استان بازی در مقابل کشت وصنعت مغان را برای خود یک افتخار می دانستند.

 

حمایتها و پشتیبانی قدرتمند مدیریت کشت و صنعت و دامپروی مغان در آن دوران و بازیهای خوب تیم باعث شد رفته رفته بر آوازه فوتبال کشت و صنعت مغان افزوده شود و کار به جایی رسید که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان اردوی چند روزه برپا کند و با تیم رویایی آن دوران کشت وصنعت نیز یک بازی تدارکاتی برگزار کند.

 

حال پس از گذشت چندین سال از آن دوران طلایی، این تیم ریشه دار این روزها با حمایت محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کشت وصنعت و دامپروی مغان آرزوی چندین ساله اهالی فوتبال دوست این منطقه را برای داشتن تیمی قدرتمند زنده کرده و نام تیم کشت و صنعت مغان در فوتبال استان را پس از 30 سال دوباره بر سر زبانها انداخته و خاطره آن دوران طلایی را برای علاقه مندان به فوتبال پارس آباد زنده کرده است.

 

این در حالی است که روز جمعه تیم فوتبال کشت وصنعت مغان در اولین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر استان گام محکمی برداشت و با شکست نسیم فولاد اربیل اولین سه امتیاز خود را کسب کرد.

 

در این بازی که به میزبانی تیم فوتبال کشت و صنعت مغان برگزار شد این تیم توانست نسیم فولاد اردبیل را با گل های محمد تقی گلدسته (دقیقه ۵۲) و سعید آقانژاد (دقیقه ۸۳) شکست دهند.

 

علیرضا اصغری سرمربی تیم فوتبال کشت و صنعت مغان پس از پایان بازی به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه هفته اول بازیها بود و هیچ شناختی از حریف نداشتم نیمه اول بازی را محتاطانه شروع کرده و سعی کردیم کنترل بازی را در دست گرفته و از موقعیت های بوجود آمده نهایت استفاده را ببریم و در انجام این کار به نظرم موفق عمل کردیم که نتیجه آن ایجاد چندین موقعیت بود که در مقابل دروازه حریف ایجاد شد.

 

سرمربی تیم فوتبال کشت و صنعت مغان با بیان اینکه در نیمه دوم بازی با شناختی که از تیم حریف پیدا کردیم ارنج تیم را تغییر داده و در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم، افزود: اعتماد به جوانان و خود باوری تیم باعث رقم خوردن اولین برد ما در لیگ دسته استان اردبیل شد.

 

وی، اقدام مدیر عامل کشت و صنعت مغان در خصوص حمایت همه جانبه از ورزش فوتبال را یک اقدام هوشمندانه دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در ورزش فوتبال یک نوع ایجاد شور نشاط در جامعه و بخصوص در بین جوانان ایجاد کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
انتخاب اردبیل

اخباراستان اردبیل

ورزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی